Zakelijk en
T-Mobile Ondernemen
bundelen de krachten

Zakelijk Mobiel bestel je vanaf 1 augustus als nieuwe klant voortaan bij T-Mobile Ondernemen
Tele2 Zakelijk en T-Mobile Ondernemen bundelen hun krachten en zetten de volgende stap in de integratie op de zakelijke markt. T-Mobile Ondernemen en Tele2 Zakelijk brengen alle mobiele diensten samen binnen één geïntegreerde portfolio voor zakelijk mobiel: @Work. Nieuwe zakelijke klanten sluiten vanaf 1 augustus geen abonnementen meer af bij Tele2 Zakelijk, maar alleen nog bij T-Mobile Ondernemen.

En voor bestaande mobiele klanten van Tele2 Zakelijk dan?
Je kunt alle Tele2 Zakelijk diensten gewoon blijven gebruiken. Wij blijven doen waar wij goed in zijn: er voor zorgen dat jij en je bedrijf zowel vast als mobiel altijd bereikbaar zijn. Wil je extra Sim of Data Only abonnementen naast je bestaande Tele2 Zakelijk abonnementen? Dan kan je gewoon nog bij Tele2 terecht. Voor al die zaken bel je even met onze collega’s op 0800-1242. Wil je meteen met al je abonnementen overstappen naar T-Mobile Ondernemen? Neem dan even contact op met je accountmanager.

Nieuwe mogelijkheden
Met het samengaan van T-Mobile Ondernemen en Tele2 Zakelijk brengen we het beste van twee werelden samen. We combineren twee mobiele netwerken en zullen als eerste provider 5G aanbieden. Daarnaast helpen we zakelijk Nederland verder vooruit door de uitrol van glasvezel en zorgen wij ervoor dat iedereen toegang krijgt tot snel internet. Ook in afgelegen gebieden. We geloven in contractvrijheid en om innovatie te stimuleren, bieden wij ondernemers tot 2025 kosteloos toegang tot ons Internet-of-Things-netwerk.

De voordelen van T-Mobile

T-Mobile heeft het meest bekroonde netwerk
Ons mobiele netwerk komt opnieuw als beste uit de test van de onafhankelijke test autoriteit P3. Daarnaast hebben wij volgens Ookla, het bedrijf achter speedtest.net, ook nog eens het snelste mobiele netwerk van Nederland.

T-Mobile heeft internationale 4G roaming
In het buitenland kun je net zo snel internetten als in Nederland;
Roam Like at Home, uit je eigen bundel. In steeds meer landen kun je gebruikmaken
van 4G en anders maak je automatisch gebruik van het -wel iets langzamere- lokale 2G- of 3G-netwerk.

Bij T-Mobile heb je een handige zakelijke app
Met de My-T-Mobile app heb je altijd en overal toegang tot je belangrijkste gegevens. De app is beschikbaar voor alle klanten en altijd gratis, of je nu in Nederland of in het buitenland bent. Het gebruik van de T-Mobile app kost namelijk geen data.

Bij T-Mobile is de klantenservice langer open
De zakelijke klantenservice
van T-Mobile is 7 dagen in de week open en de medewerkers zijn op werkdagen tot 23:00 uur bereikbaar.

Of kom even langs in een van onze shops
Wist je dat zakelijke klanten terecht kunnen bij meer dan 100
T-Mobile Shops in heel Nederland? Klik hier om te zoeken naar een
T-Mobile Shop bij jou in de buurt.

Veelgestelde vragen

Algemene vragen

Stopt Tele2 ook met de verkoop van mobiel op de consumentenmarkt?

Nee, op de consumentenmarkt zet Tele2 haar dienstverlening voort. Particuliere klanten van Tele2 kunnen hun mobiele diensten en toestellen online bestellen in de webshop of bij de resellers van Tele2. Het merk Tele2 blijft bestaan.

Wanneer stopt Tele2 Zakelijk met de verkoop van mobiel?

Op 1 augustus 2019 stopt Tele2 Zakelijk met de verkoop van mobiele diensten. Voor de bestaande mobiele klanten van Tele2 Zakelijk verandert er niets. Maar nieuwe klanten sluiten zakelijke mobiele abonnementen vanaf 1 augustus af bij T-Mobile Ondernemen.

Wil je extra Sim of Data Only abonnementen naast je bestaande Tele2 Zakelijk abonnementen? Dan kan je gewoon nog bij Tele2 terecht. Voor al die zaken bel je even met onze collega’s op 0800-1242. Wil je meteen met al je abonnementen overstappen naar T-Mobile Ondernemen? Neem dan even contact op met je accountmanager.

Stopt Tele2 Zakelijk ook met de verkoop van vaste en vast-mobiele oplossingen?

Nee, vaste en vast-mobiele diensten zijn nog beschikbaar via Tele2 Zakelijk.

Waarom stopt Tele2 Zakelijk met de verkoop van mobiel?

Tele2 Zakelijk en T-Mobile Ondernemen bundelen de krachten en voegen het beste van twee netwerken samen. T-Mobile Ondernemen beschikt over een hoogwaardig mobiel netwerk, dat jaar op jaar wordt uitgeroepen tot het beste mobiele netwerk van Nederland, zelfs van de wereld. Wij willen onze klanten verzekeren van de beste mobiele ervaring. Als provider maakt T-Mobile Ondernemen het leven van klanten eenvoudiger, beter en sneller. Wij beperken zakelijk Nederland niet door het aanbieden van ingewikkelde bundels of met hoge bedragen voor lage bandbreedtes, wij zijn dan ook de enige provider in Nederland die op dit moment een unlimited dienst biedt. En dat blijven we doen.

Brengt Tele2 Zakelijk in augustus al haar diensten onder bij T-Mobile Ondernemen?

Nee, vaste en vast-mobiele diensten voor de zakelijke markt zijn beschikbaar via Tele2 Zakelijk. Het gaat alleen om zakelijke mobiele telefonie. Vanaf 1 augustus sluit je nieuwe mobiele abonnementen af bij T-Mobile Ondernemen.

Kan ik nog wel toestellen bestellen bij mijn lopende abonnementen?

Nee, vanaf 1 augustus kunnen klanten geen toestellen meer kopen bij abonnementen van Tele2 Zakelijk.

Tot wanneer kan ik nieuwe mobiele abonnementen van Tele2 Zakelijk kopen?

Tot 1 augustus kun je nieuwe mobiele abonnementen kopen: bezoek de shop.

Vragen van bestaande klanten

Ik ben al klant. Kan ik mijn zakelijke mobiele abonnement blijven gebruiken?

Ja, dat kan. Als dit in de toekomst wijzigt, krijg je daar persoonlijk bericht over.

Krijg ik nu een factuur van T-Mobile Ondernemen?

Nee, ben je al klant van Tele2 Zakelijk. Dan blijf je klant van Tele2 Zakelijk en ontvang je facturen van Tele2 Zakelijk. Als dit in de toekomst wijzigt, krijg je daar persoonlijk bericht over.

Wat gebeurt er met mijn contract(en), behoud ik bijvoorbeeld dezelfde mobiele bundels?

Ja, je huidige contract loopt gewoon door. Als dit in de toekomst iets wijzigt, krijg je daar vooraf persoonlijk bericht over.

Kan ik gebruik blijven maken van de klantenservice van Tele2?

Ja hoor, je kunt gewoon nog steeds terecht bij de klantenservice van Tele2 Zakelijk voor al je vragen en service (020-750 1611). Dat geldt voor alle producten en diensten die je bij Tele2 Zakelijk afneemt. Ook blijven MijnTele2 Zakelijk en de Hosted Voice app gewoon werken.

Met vragen over de dienstverlening van T-Mobile Ondernemen verwijzen we je naar de klantenservice van T-Mobile (0800-7112).

Kan ik gebruik blijven maken van MijnTele2 Zakelijk?

Ja hoor, je kunt gewoon nog steeds terecht op MijnTele2 Zakelijk. Dat geldt voor vrijwel alle producten en diensten die je bij Tele2 Zakelijk afneemt.

Wat gebeurt er met mijn telefoonnummer?

Je telefoonnummer vast/mobiel blijft hetzelfde.

Heb ik een andere simkaart nodig?

Je huidige contract loopt gewoon door. Als er in de in de toekomst iets wijzigt, krijg je daar persoonlijk bericht over.

Wat gebeurt er met mijn voicemailberichten?

Niets, deze blijven bestaan.

Kan ik als klant van Tele2 Zakelijk gebruikmaken van gratis onderling bellen en MB’s delen met andere klanten van T-Mobile?

Nee helaas, mobiele klanten van Tele2 Zakelijke en T-Mobile ondernemen zitten op verschillende mobiele netwerken. Je huidige contract en de algemene voorwaarden die daaraan zijn gekoppeld, lopen gewoon door.

Ik heb een zakelijk abonnement van Tele2 via mijn business partner. Wat moet ik doen?

Je huidige contract loopt gewoon door. Mocht je er vragen over hebben, dan kan je terecht bij je Tele2 Business Partner.

Vragen over T-Mobile Ondernemen

Wanneer gaat mijn Tele2 Zakelijk abonnement over naar T-Mobile Ondernemen?

Je huidige contract loopt gewoon door. Als dit in de toekomst wijzigt, krijg je daar persoonlijk bericht over.

Kan ik mijn contract gewoon opzeggen nu Tele2 Zakelijk onder T-Mobile Ondernemen wordt ondergebracht?

Nee, want je huidige contract loopt gewoon door. Als dit in de toekomst wijzigt, krijg je daar persoonlijk bericht over.

Hoe zorgt T-Mobile voor een soepele overgang voor klanten?

Je zult de dienstverlening en kwaliteit blijven ervaren zoals je die gewend bent. Ook blijf je genieten van je Tele2 Zakelijk producten, want jouw Tele2 abonnement loopt gewoon door.

Wanneer krijg ik persoonlijk bericht over wat er voor mij verandert?

Klanten behouden nu de producten en diensten van Tele2 Zakelijk. Als er in de in de toekomst iets wijzigt, krijg je daar persoonlijk bericht over. Wil je meteen met al je abonnementen overstappen naar T-Mobile Ondernemen? Neem dan even contact op met je accountmanager.

Vragen over je Tele2 Zakelijk Mobiel abonnement?

Bel 0800-1242 als je:

  • iets wilt wijzigen aan een bestaand abonnement;
  • of als je -zonder aansluitkosten- wilt overstappen naar T-Mobile Ondernemen.

Onze collega’s helpen je graag verder.