UW KLANT
CENTRAAL

Direct contact
  • De bereikbaarheid van uw organisatie gewaarborgd
  • Technisch fundament voor uw business model
  • Integriteit van data en veilige financiële verkeersstromen

Wat willen uw klanten?

Vroeger werd echter iedere klant of klantengroep op dezelfde manier bediend, maar de klant echt centraal stellen gaat een forse stap verder. Welke klanten zijn voor uw organisatie het meest waardevol (80/20 regel) voor uw portfoliokeuze? Het op de juiste wijze bedienen van deze focusklanten is dus belangrijk. Enterprise Solutions ontsluit uw organisatie voor deze klanten.
Bereikbaar voor uw klanten

Uw klanten verwachten dat u altijd bereikbaar bent. Via telefoon, via website(s) of klantenportals op het internet of via social media, zij willen uw aandacht. Dit stelt hoge eisen aan de benodigde ICT en Telecom oplossingen die u hiervoor gebruikt. Vooral als het gaat om beschikbaarheid, flexibiliteit en functionaliteit van de ingezette communicatieoplossing.

Enterprise Solutions gebruikt haar eigen netwerk als basis voor een groot aantal diensten en oplossingen om de bereikbaarheid voor uw klant te waarborgen en te verbeteren. Telefonische bereikbaarheid, bereikbaarheid van uw website of web applicatie, of het altijd en veilig beschikbaar zijn van uw bedrijfskritische financiële en/of klantdata.

Of het nu gaat om ISDN, SIP, Hosted/Dedicated- of mobiele- telefonieoplossingen. Wij bieden de juiste bereikbaarheidsoplossing die volledig wordt afgestemd op uw wensen. Naast onze telefonieoplossingen leveren wij Internet, IP-VPN, security en web- en hostingdiensten om bereikbaarheid voor uw klanten te garanderen.

Veranderende klantinteractie

De keuze van het juiste distributiekanaal of een goede mix van distributiekanalen is van groot belang voor het succes van een organisatie. Traditionele business modellen veranderen en nieuwe distributiemodellen ontstaan. ‘Click versus Brick’, waarbij een verschuiving plaatsvindt van traditionele verkoop vanuit winkels naar verkoop via internet is hiervan een goed voorbeeld.

Ook ‘Click en Collect’ is een nieuwe trend. Producten worden gekocht via internet en worden vervolgens ergens afgehaald. Deze nieuwe manier van aankopen vraagt om een 24/7 technische beschikbaarheid. Enterprise Solutions helpt met het ontwerpen en realiseren van deze benodigde infrastructuur. Hierbij zijn uiteraard ook de betrouwbaarheid van de data en de veilige betalingen van belang.

Customer Relationship Management

Naast de 24/7 beschikbaarheid voor uw klanten zien wij ook de trend naar een meer persoonlijk gefocuste klantinteractie. Om individuele klanten goed te woord te staan, moeten klantgegevens centraal beschikbaar zijn. Uw medewerkers moeten overal en altijd bij uw CRM systeem kunnen. Ook buiten kantoor. Enterprise Solutions kan u helpen met Private Cloud oplossingen waarbij alle benodigde data centraal en veilig beschikbaar gesteld wordt voor al uw medewerkers. Of u dit nu op uw eigen klantlocatie, in uw eigen datacenter of binnen een van de datacenters van Tele2 wilt, de keuze is aan u.

Bereikbaarheid

Uw medewerkers gaan anders om met hun werk-privé balans. Ze verwachten dat uw ICT organisatie alle apparaten moeiteloos ondersteunt (BYOD – Bring Your Own Device). Cruciale onderdelen van dit nieuwe werken zijn netwerktoegang en beveiliging.

OPSCHEPPEN OVER ENTERPRISE SOLUTIONS
DAT MOGEN ONZE KLANTEN DOEN

PARADIGIT
Klant centraal bij Paradigit

Paradigit heeft een uitstekende staat van dienst als het om haar contactcenter gaat. Dankzij de oplossingen van Tele2 is de Paradigit Groep in staat om de hoge kwaliteit van dienstverlening te blijven garanderen.

Bekijk case

MEER WETEN?

Direct contact