OPLOSSINGEN VOOR
DE FINANCIËLE SECTOR

Naast beschikbaarheid zijn betrouwbaarheid en veiligheid van van uw dienstverlening cruciale factoren voor de continuïteit van uw organisatie.

Wij zijn al jaren partner van een groot aantal financiële instellingen en dagelijks verloopt 65% van alle geldopnames via het betrouwbare Tele2 netwerk.

branches-phones-finance-img
Beschikbaarheid en betrouwbaarheid zijn de belangrijkste factoren die de bedrijfscontinuïteit van uw bedrijf bepalen. Tele2 beschikt over een eigen glasvezelnetwerk en gekwalificeerde datacenter oplossingen waarmee we optimale bereikbaarheid kunnen garanderen. Tele2 levert ook maatwerk DDOS oplossingen voor een aantal (financiële) organisaties in Nederland. Daarnaast hebben wij ervaring met oplossingen op het gebied van mobiele veiligheid. Niet voor niets gaat 65% van alle geldopnames in Nederland al over het Tele2 netwerk en zijn diverse banken klant van Tele2.

Het belangrijkste bezit van financiële instellingen zijn de cliënten. Het is daarom van belang een hoge mate van loyaliteit te creëren. Verandering van traditionele Touch points. Lokale bankkantoren en geldautomaten migreren in de komende periode van uitgifte punten naar service locaties. De instellingen voeren de communicatie met hun cliënten primair via digitale wegen. Hierbij speelt het betalingsverkeer een grote rol. Identificatie en autorisatie gaat grotendeels plaatsvinden via beveiligde elementen op mobiele telefoons en tablet’s. Electronic Wallet blijft niet bij een begrip. De manier van samenwerken verandert continu. En ook de interactie tussen u en uw klanten. Klanten verwachten flexibiliteit en klantgerichtheid, dus snelheid van handelen is essentieel. Tele2 biedt oplossingen op basis van onder andere Skype for Business (Lync) zodat u kunt inspelen op deze veranderende behoefte.

Daarnaast bieden we oplossingen voor BYOD (bring your own device) en ‘het nieuwe werken’ zodat u focus kunt houden op uw core business en een interessante werkgever zijn voor de nieuwe generatie.

De bankwereld heeft te maken met een aantal marktveranderingen, zoals snelle ontwikkeling van consumententechnologie (online & mobile banking, mobile payments), regelgeving, en de behoefte van de klant aan 100% bereikbaarheid & transparantie. Dit zorgt voor een uitdagende marktdynamiek. De bereikbaarheid van dienstverlening voor de klant op basis van any place, any time, anywhere is essentieel. Een hoog serviceniveau, flexibiliteit en on-demand diensten moeten centraal staan. ICT oplossingen zijn een belangrijke pijler om deze uitdagingen te lijf te gaan.

De klant verwacht een steeds hogere beschikbaarheid van de dienstverlening. Tele2 biedt oplossingen waarbij uw klant centraal staat en continuïteit geborgd is.

Ook bij de verzekeraars zien wij soortgelijke trends. Nu de intermediair is weggevallen wil de klant zelf meer aan het stuur zitten. Ook door nieuwe digitale kanalen – online en mobiel – en de vergelijkingssites kunnen klanten hun invloed vergroten. Verzekeraars stellen klanten meer centraal door selfservice mogelijkheden aan te bieden, klantadvies in plaats van productadvies, en prijsstelling gebaseerd op risico en analyse. Dat levert klanten op die loyaler zijn en die meer betrokken blijven bij hun verzekeraar. Tele2 biedt oplossingen waar u de klant centraal kunt stellen en veiligheid en bedrijfscontinuïteit voorop staan.

Meer weten?

Neem dan contact op met Niels Krasselt.

ONZE BRANCHE SPECIALIST:
ONZE BRANCHE SPECIALIST:
niels
niels
Niels Krasselt
ONZE BRANCHE SPECIALIST:
niels
niels.krasselt@tele2.com
ONZE BRANCHE SPECIALIST:
niels
  • Betrouwbaar
    heldere en transparante afspraken met elkaar
  • Gedreven
    onze mensen zetten net die extra stap voor u
  • Continuiteit
    een veilig en betrouwbaar eigen netwerk