Trendhopper Sliedrecht
belt goedkoper
via internet

Franchisenemer Jolanda Romeijn van Trendhopper bespaart fors op haar belkosten.

Woonwinkel Trendhopper in Sliedrecht stapte over op Het Nieuwe Bellen. Jolanda en haar medewerkers bellen nu via internet, tegen lagere kosten dan voorheen.

Backoffice in de cloud
Trendhopper in Sliedrecht werkt sinds twee jaar met een backoffice in de cloud, ingevoerd door het hoofdkantoor in Hilversum. Eigenaar Jolanda Romeijn (47): ,,Sindsdien hoeven we niet meer alle informatie in ons hoofd te hebben. Mijn medewerkers kunnen nu zelf eenvoudig opzoeken wat voor vulling een bank heeft of wat de levertijd is.”

Voor Jolanda is het grote voordeel van de franchiseformule dat ze als ondernemer niet alles zelf hoeft te regelen: “Zoals nu met die privacywet. Ik ben blij dat daar op het hoofdkantoor een advocaat mee bezig is en dat ik me daar niet druk over hoef te maken.”

Bellen via internet
Voor de telefonie werkt Jolanda samen met Tele2. Ze stapte met haar winkel – met tien medewerkers – over op Het Nieuwe Bellen: “Het voordeel van bellen via internet is dat je echt professioneel kunt bellen tegen veel lagere kosten. En Tele2 is heel klantvriendelijk. Ik werd erop geattendeerd dat er binnenkort een betere deal voor mij zou zijn, dus daar heb ik op gewacht. In de winkel denk ik natuurlijk net zo goed met mijn klanten mee. Als ik weet dat een bank vanaf maandag in de aanbieding is, meld ik dat ook.”

“Het voordeel van bellen via internet is dat je echt professioneel kunt bellen tegen veel lagere kosten”

Nieuwe ontwikkelingen
Met de invoering van de nieuwe backoffice zijn verschillende handelingen geautomatiseerd. Zo komen klanten automatisch op een bellijst als hun bestelling binnen is. Dat levert behalve minder fouten ook tijdwinst op. Maar Jolanda Romeijn ziet ook nadelen. ,,Er is minder persoonlijk contact. Dat vind ik jammer. Het is belangrijk mensen echt te blijven spreken. Via de mail is een misverstand snel geboren. Maar we kunnen niet meer terug, en dat hoeft ook niet, we gaan hier natuurlijk wel met onze tijd mee. Ik zit hier ook niet meer met een typemachine natuurlijk.”
Ook de ontwikkelingen op marketinggebied volgt ze kritisch. ,,Je kunt via camera’s al zien hoe lang een klant bij een bank blijft kijken. Marketingtechnisch levert dat belangrijke informatie op, maar ik vind dat allemaal heel ver gaan. Ik denk niet dat ik daar snel gebruik van zou maken.”

Bellen via het Internet 
ZOALS Trendshopper?

het nieuwe bellen

Het 
Nieuwe
Bellen

Bel onbeperkt vast én mobiel via internet voor een vast, laag maandbedrag.

KLIK HIER

Advies nodig?
We bellen u in
no time terug

Joel Mangoendikromo, Account Manager

BEL MIJ TERUG

Nu meer weten? Bel dan 0800-1242