Paradigit Groep
verbetert 
prestaties

klantenservice

Paradigit wilde klanten nóg beter en sneller te woord staan

Een klantenservice met een gemiddelde wachttijd van minder dan een minuut en een gespreksduur van maximaal drie minuten: Is dat mogelijk? Jazeker!

Sneller en efficiënter
Paradigit, in heel Nederland bekend om hun uitstekende aanbod van computerapparatuur aan consumenten en ICT-oplossingen aan zakelijke klanten, wilde een snellere en efficiëntere dienstverlening bij hun callcenters. De uitdaging was om haar klanten even deskundig, servicegericht en klantvriendelijk te woord staan. Het bedrijf wilde daarom één nummer en betere rapportagemogelijkheden om inzicht te krijgen in de prestaties van de supportdesk. Een uitdaging die Tele2 graag aanging. De contactcenter-oplossing die Tele2 uiteindelijk wist te bieden, geeft Paradigit tal van rapportagemogelijkheden, routeringsmogelijkheden en bovenal veel flexibiliteit voor telewerkers.

Meer flexibiliteit
Medewerkers kunnen voortaan met een USB-stick een applicatie starten en met een draadloze headset eenvoudig van huis uit werken.

“Het contact met Tele2 is plezierig en professioneel en dat is prettig samenwerken”

Ook werd gekozen voor één lokaal nummer en 0900-servicenummers van Tele2 voor elk bedrijf dat de Paradigit Groep vertegenwoordigt.

Paradigit heeft een uitstekende staat van dienst als het om haar Contactcenter gaat. Dankzij de oplossingen van Tele2 is de Paradigit Groep in staat om de hoge kwaliteit van dienstverlening te blijven garanderen. Er kan sneller en flexibel extra capaciteit worden ingezet. Met minder nemen ze bij Paradigit Groep nu eenmaal geen genoegen.

Advies nodig?
We bellen u in
no time terug

Tim Pothoff, Account Manager

BEL MIJ TERUG

Nu meer weten? Bel dan 0800-1242