INL Cargo
werkt efficiënter

dankzij VoIP

‘We besparen €1.100 per maand dankzij Hosted Voice’

Transportbedrijf INL Cargo is in drie jaar tijd uitgegroeid tot 24 medewerkers en een belangrijke speler in de transportwereld. Het Haarlemse bedrijf stapte over naar Hosted Voice van Tele2, waardoor ICT-coördinator Ruben Lanu kosten bespaart, sneller kan werken en klanten kan garanderen dat er altijd iemand aan de lijn komt.

“We hebben geen eigen wagenpark of vrachtwagens, maar verbinden transporteurs aan de behoeften van onze klanten,” vertelt Ruben Lanu. Hij werkt als ICT-coördinator en is verantwoordelijk voor een goede ICT-infrastructuur om alle klanten goed van dienst te kunnen zijn. “We zijn soft asset-based ketenregisseurs die goede afspraken maken en scherpe prijzen afspreken voor klanten. Bijvoorbeeld als de ene klant fruit vanuit Spanje wil vervoeren naar Nederland, terwijl een andere klant juist ICT-hardware naar de mediterrane gebieden wil brengen.”

‘Goed op de hoogte van wat er gebeurt’
“Het is voor ons belangrijk om precies op de hoogte te zijn van wat er gebeurt. Dankzij volledige transparantie en maximale integriteit staan wij niet met onze mond vol tanden als klanten specifieke vragen stellen,” vertelt Lanu verder.

Het bedrijf groeide hard in de afgelopen 3 jaar. Er kwamen veel nieuwe medewerkers bij, waardoor het belangrijk bleek om de functies in te richten volgens een duidelijke structuur. INL Cargo heeft dat nu goed onder controle, maar zoekt altijd naar mogelijkheden voor verbetering.

“Voorheen betaalde we per minuut, terwijl we nu een vast laag bedrag per maand betalen.”

Hosted Voice van Tele2
“We hebben gekozen voor Hosted Voice van Tele2 en dat betaalt zich uit. Voorheen betaalde we per minuut, terwijl we nu een vast laag bedrag per maand betalen. We besparen daardoor ruim €1.100 euro per maand.”
De kostenbesparing gebruikt het bedrijf om de tarieven scherp te houden. “Dat komt overeen met onze bedrijfsvisie om eerlijk te handelen. Een sterke maatschappelijke betrokkenheid maakt onderdeel uit van onze filosofie bij INL Cargo.”

Altijd iemand aan de lijn
Dankzij Hosted Voice voor het nieuwe bellen kan het bedrijf stukken sneller en efficiënter werken. INL Cargo zit zelf aan de knoppen van het telefoniebeheerportaal. “In het weekend schakelen we inkomend gesproken automatisch door naar de mobiele nummers van twee collega’s met weekenddienst. We kunnen zelf aanpassen naar wie er in het weekend moet worden doorgeschakeld, zodat klanten altijd iemand aan de lijn krijgen. Ik ben erg enthousiast over het snelle proces en de lage kosten van Hosted Voice door Tele2.”
Ook overstappen naar Hosted Voice en flink op de kosten besparen? Onze relatiemanagers staan voor u klaar. Neem contact op en vraag hen naar de mogelijkheden voor uw organisatie.

Benieuwd naar hoeveel u kunt besparen?
Bereken binnen 5 minuten uw voordeel.

Bereken nu

EfficiËnter WERKEN
ZOALS INL Cargo?

hosted voice

Hosted
Voice

Hosted Voice is uw telefooncentrale – maar dan in de cloud! Combineer heel eenvoudig uw vaste en mobiele telefonie.

KLIK HIER

Mobile 
Connect

Met Mobile Connect laat u vaste én mobiele telefonie via uw eigen telefooncentrale verlopen.

KLIK HIER

Advies nodig?
We bellen u in
no time terug

Tim Pothoff, Account Manager

BEL MIJ TERUG

Nu meer weten? Bel dan 0800-1242