BoConcept
kiest voor

Het Nieuwe Bellen

Directeur Jan Rupert van de Nederlands BoConcept-vestiging vertrouwt op bellen via internet

BoConcept is een Deens premium lifestyle retailmerk van designmeubels en woonaccessoires. Klanten kunnen 7 dagen per week bij BoConcept terecht voor interieuradvies en de eigentijdse meubels en accessoires die daarbij horen. Dagelijks contact met klanten is een must.

Scandinavisch design
BoConcept startte in 1952 en heeft inmiddels bijna 300 winkels in meer dan 60 landen. De Nederlandse locatie is gevestigd in Woonmall Alexandrium in Rotterdam. Het is hier de enige Scandinavische meubelwinkel.
De oorsprong van het merk en de producten is niet de enige onderscheidende factor. Het team van 8 medewerkers helpt klanten hun persoonlijke thuis te creëren. “En die taak nemen we heel serieus,” zegt Jan Rupert, directeur van de BoConcept vestiging in Nederland. “We hebben een uitgebreide designservice waarbij onze stylisten samen met klanten 3D tekeningen maken van woonruimtes. Daarbij nemen we uiteraard de gewenste sfeer en persoonlijke wensen mee. En binnen een paar uur sturen we deze tekeningen aan klanten. Servicegerichtheid, passie en doorzettingsvermogen: dat zit in ons DNA.”

Contact zoals de klant dat wil

Rupert en zijn team communiceren op verschillende manieren met klanten. Op de website staat veel informatie over het aanbod van het Deense lifestylemerk. Uiteraard zijn consumenten ook welkom in de winkel in Rotterdam om de designmeubels te bekijken en uit te proberen.

“Ook zijn er klanten die een stylist of verkoopmedewerker persoonlijk willen spreken, maar niet naar de winkel willen of kunnen komen.

“We werken graag met een telecomaanbieder die net als wij servicegericht is”

Voor deze groep is BoConcept 7 dagen per week telefonisch bereikbaar. Wij bellen zelf ook regelmatig klanten op, met name rondom de levering van producten,” vertelt Rupert.

Werken met betrouwbare leveranciers
Het is belangrijk voor BoConcept om te werken met gedegen leveranciers die snel en makkelijk schakelen. Alleen zo kunnen Rupert en zijn team zich volledig bezighouden met de winkel en klanten. Rupert legt uit: “Voor de vaste telefonie is betrouwbaarheid een belangrijke vereiste voor ons. En we werken graag met een telecomaanbieder die net als wij servicegericht is en waar we geen nummertje zijn.”

“Bij Tele2 zitten we goed”
BoConcept maakt gebruik van het Nieuwe Bellen van Tele2 en is daar tevreden mee. Op de vaste lijn kunnen nu twee klanten gelijktijdig te woord worden gestaan en er is een bericht ingesteld die bellers horen buiten openingstijden. “Ook de administratieve processen zijn bij Tele2 in orde. Dat is prettig want zo hebben we er echt geen omkijken meer naar. Bij Tele2 zitten we goed,” besluit Rupert.

VERTROUWD BELLEN VIA INTERNET
zoals BOCONCEPT?

het nieuwe bellen

Het 
Nieuwe
Bellen

Bel onbeperkt vast én mobiel via internet voor een vast, laag maandbedrag.  

KLIK HIER

Advies nodig?
We bellen u in
no time terug

Joel Mangoendikromo, Account Manager

BEL MIJ TERUG

Nu meer weten? Bel dan 0800-1242