Met Bereikbaarheidsapplicaties leidt u klanten die bellen sneller naar de juiste contactpersoon. Zo verkort u de wachttijd, heeft de klant een betere ervaring, en zijn medewerkers minder tijd kwijt met doorverbinden. En het mooie is: dat kan allemaal gewoon in de cloud!
Optimaal bereikbaar Met bereikbaarheidapplicaties van Tele2 schakelt u inkomende telefoongesprekken eenvoudig door. Met behulp van keuzemenu’s komen klanten sneller in contact met de juiste medewerker. Dit bespaart veel tijd en verbetert de klantervaring. Extra hardware of sofware zijn niet nodig, want deze oplossing draait volledig in de cloud.
Doorschakelen vanaf één nummer Om Bereikbaarheidsapplicaties te gebruiken heeft u één vast of 088-bedrijfsnummer nodig. Dit mag een bestaand nummer zijn, waar elke inkomend telefoongesprek binnenkomt. Van daaruit kunt u het gesprek automatisch laten doorschakelen naar bijvoorbeeld één of meerdere bestemmingsnummers: vast of mobiel, in binnen- of buitenland.
Uw organisatie bereikbaar zoals u dat wilt, met keuze uit vier pakketten.
U bespaart tijd en geld doordat klanten sneller in contact komen met de juiste medewerker.
Werkt gewoon via de cloud, dus u hoeft niet in dure hard- en software te investeren.
Het Contact Pakket regelt uw inkomende telefoonverkeer. Met dit pakket kunt u telefoongesprekken doorverbinden, meldteksten instellen en wachtrijen beheren. Uw klanten kunnen ook buiten openingstijden bellen.
Het Info Pakket is het elektronische antwoord op de meest gestelde telefonische vragen. Hiermee automatiseert u de afhandeling van veelgestelde vragen. Dat levert u een aanmerkelijke kostenbesparing én een afname van de werkdruk op.
Het Route Pakket is zeer geschikt voor organisaties met meerdere filialen. U kunt inkomende gesprekken op basis van hun oorsprong automatisch doorverbinden naar het juiste filiaal. Ook doorkiesnummers en doorschakelen op basis van de beschikbare capaciteit (load balancing) zijn mogelijk.
Met deze eenvoudige applicatie leidt u inkomende gesprekken direct naar de juiste medewerkers. U kunt de Roosterapplicatie eenvoudig instellen via een online beheeromgeving. U bepaalt zelf hoe het belverkeer automatisch doorgeschakeld wordt en welke medewerkers de telefoongesprekken ontvangen.
Lees hoe Paradigit de wachttijd van de klantenservice terugbracht tot minder dan één minuut en de gespreksduur verlaagde naar maximaal drie minuten.
Combineer heel eenvoudig uw vaste en mobiele telefonie in de cloud.
Integreer uw vaste en mobiele telefonie via uw eigen telefooncentrale.
Met uw vertrouwde, vaste nummer bellen én gebeld worden op uw mobiele telefoon!
Tim Pothoff, Account Manager
Nu meer weten? Bel dan 0800-1242