Midzakelijk en grootzakelijk

Bereikbaarheids
applicaties

Met Bereikbaarheidsapplicaties leidt u klanten die bellen sneller naar de juiste contactpersoon. Zo verkort u de wachttijd, heeft de klant een betere ervaring, en zijn medewerkers minder tijd kwijt met doorverbinden. En het mooie is: dat kan allemaal gewoon in de cloud!

Optimaal bereikbaar
Met bereikbaarheidapplicaties van Tele2 schakelt u inkomende telefoongesprekken eenvoudig door. Met behulp van keuzemenu’s komen klanten sneller in contact met de juiste medewerker. Dit bespaart veel tijd en verbetert de klantervaring. Extra hardware of sofware zijn niet nodig, want deze oplossing draait volledig in de cloud.

Doorschakelen vanaf één nummer
Om Bereikbaarheidsapplicaties te gebruiken heeft u één vast of 088-bedrijfsnummer nodig. Dit mag een bestaand nummer zijn, waar elke inkomend telefoongesprek binnenkomt. Van daaruit kunt u het gesprek automatisch laten doorschakelen naar bijvoorbeeld één of meerdere bestemmingsnummers: vast of mobiel, in binnen- of buitenland.

Nu meer weten
over dit product?

Bel ons op 0800-1242

Frits Vermeer, Account Manager

Kies hoe u
bereikbaar wilt zijn

Contact
Pakket

Het Contact Pakket regelt uw inkomende telefoonverkeer. Met dit pakket kunt u telefoongesprekken doorverbinden, meldteksten instellen en wachtrijen beheren. Uw klanten kunnen ook buiten openingstijden bellen.

Info 
Pakket

Het Info Pakket is het elektronische antwoord op de meest gestelde telefonische vragen. Hiermee automatiseert u de afhandeling van veelgestelde vragen. Dat levert u een aanmerkelijke kostenbesparing én een afname van de werkdruk op.

Route
Pakket

Het Route Pakket is zeer geschikt voor organisaties met meerdere filialen. U kunt inkomende gesprekken op basis van hun oorsprong automatisch doorverbinden naar het juiste filiaal. Ook doorkiesnummers en doorschakelen op basis van de beschikbare capaciteit (load balancing) zijn mogelijk.

Rooster 
Applicatie

Met deze eenvoudige applicatie leidt u inkomende gesprekken direct naar de juiste medewerkers. U kunt de Roosterapplicatie eenvoudig instellen via een online beheeromgeving. U bepaalt zelf hoe het belverkeer automatisch doorgeschakeld wordt en welke medewerkers de telefoongesprekken ontvangen.

Paradigit wil klanten
nóg beter helpen

Lees hoe Paradigit de wachttijd van de klantenservice terugbracht tot minder dan één minuut en de gespreksduur verlaagde naar maximaal drie minuten.

LEES MEER

Combineer met
deze producten

hosted voice

Hosted
Voice

Combineer heel eenvoudig uw vaste en mobiele telefonie in de cloud.

LEES MEER
Mobile connect

Mobile 
Connect

Integreer uw vaste en mobiele telefonie via uw eigen telefooncentrale.

LEES MEER
vast op mobiel

Vast op
Mobiel

Met uw vertrouwde, vaste nummer bellen én gebeld worden op uw mobiele telefoon!

LEES MEER

Advies nodig?
We bellen u in
no time terug

Frits Vermeer, Account Manager

BEL MIJ TERUG

Nu meer weten? Bel dan 0800-1242