WHOLESALE
SUPPORT

Tele2 Wholesale probeert uw vragen en problemen snel en goed te beantwoorden en op te lossen. Daarom vindt u op de Wholesale support pagina de actuele storingen en alle contact informatie zodat u zo snel mogelijk onze gespecialiseerde mensen te spreken krijgt.

Man met armen over elkaar en meer armen achter hem

Algemene vragen

Wholesale support is open tijdens kantooruren voor vragen met betrekking tot bestellingen en de status van orders. Daarnaast kunnen zij uw algemene vragen beantwoorden en eventueel doorzetten naar een Account Manager.

020 750 1500
ams-orders.cs@t-mobile.nl

Technische vragen

Wholesale support is 24 uur per dag open voor het melden van technische problemen en vragen:

020 750 1500

Aanmelden nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Tele2 Wholesale? U kunt zich aanmelden voor de nieuwsbrief door een mail te sturen naar ams-orders.cs@t-mobile.nl.

Actuele storingen

Helaas zijn storingen niet altijd uit te sluiten. We doen ons uiterste best om storingen te voorkomen door goed te anticiperen op mogelijke zwakke schakels in ons netwerk. Toch kan het voorkomen dat er een storing in het netwerk optreedt. U kunt dat via MijnTele2 Zakelijk checken. We vragen hiervoor uw begrip en doen er alles aan om storingen zo snel mogelijk op te lossen.