Unlimited Internet

Precies. Unlimited. Oneindig. Wat jij wilt. Zo simpel is het! Tele2 heeft het ultieme aanbod voor jou. Unlimited Data & Bel/SMS, met schandalig snel 4G-internet voor een genadeloos lage prijs.
97% landelijke 4G-dekking

Tele2 heeft een splinternieuw en schandalig snel eigen 4G-netwerk, met maar liefst 97% landelijke dekking! Ga maar los, omdat het kan! Daar horen natuurlijk enorme databundels bij, omdat we vinden dat je ongeremd en op volle snelheid alles op internet moet kunnen doen wat jij wilt. En Unlimited bellen en sms’en? Dat hoort er uiteraard ook bij!

Altijd maandelijks opzegbaar

Wij bieden maandelijks opzegbare abonnementen, niet alleen voor Sim Only maar ook voor een abonnement met toestel. Voor een maandelijks opzegbaar abonnement betaal je € 1,- per maand meer dan voor een abonnement van 24 maanden.

Bekijk onze smartphones

Tarieven

De onderstaande tarieven zijn geldig vanaf 9 augustus 2017.

Bundelprijzen gelden voor een contract van 24 maanden.
Voor € 1,- extra per maand is je abonnement maandelijks opzegbaar.
Abonnement
Abonnement
Prijs bel/sms
Prijs bel/sms
Prijs data
Prijs data
Totaal
Totaal
1GB Data + 100 Bel/SMS
Abonnement
€ 2,-
Prijs bel/sms
€ 8,-
Prijs data
€ 10,-
Totaal
1GB Data + Unlimited Bel/SMS
Abonnement
€ 6,-
Prijs bel/sms
€ 8,-
Prijs data
€ 14,-
Totaal
5GB Data + 100 Bel/SMS
Abonnement
€ 2,-
Prijs bel/sms
€ 12,-
Prijs data
€ 14,-
Totaal
5GB Data + Unlimited Bel/SMS
Abonnement
€ 6,-
Prijs bel/sms
€ 12,-
Prijs data
€ 18,-
Totaal
10GB Data + 100 Bel/SMS
Abonnement
€ 2,-
Prijs bel/sms
€ 13,-
Prijs data
€ 15,-
Totaal
10GB Data + Unlimited Bel/SMS
Abonnement
€ 6,-
Prijs bel/sms
€ 13,-
Prijs data
€ 19,-
Totaal
Unlimited Data + Unlimited Bel/SMS
Abonnement
€ 6,-
Prijs bel/sms
€ 19,-
Prijs data
€ 25,-
Totaal

Veelgestelde vragen

Is Unlimited Data ook echt onbeperkt?

Ja, dat is binnen Nederland echt onbeperkt. Om de kwaliteit van het netwerk te kunnen garanderen, vragen we je bij gebruik van meer dan 5GB per dag een sms te sturen voor extra data (stuur NOG 1GB naar 1280) of kijk in MijnTele2. De verbinding wordt tijdelijk verbroken, tot de sms voor extra data ontvangen is, of tot 12 uur ‘s nachts, dan wordt automatisch de verbinding hersteld en heb je opnieuw 5GB tot je beschikking. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Hiermee voorkomen we misbruik, zodat jij de best mogelijk internet verbinding behoudt!

Ik wil geen Unlimited Data. Kan ik een kleinere bundel kiezen?

Er zijn ook drie kleinere databundels. Naast Unlimited Data, kun je kiezen voor 1GB, 5GB of 10GB. Mocht je je later bedenken, dan kun je altijd nog overstappen naar de Unlimited databundel, eenvoudig te regelen in MijnTele2 of via de klantenservice.

Is Unlimited bellen/sms'en ook echt onbeperkt?

Ja, dat is echt onbeperkt mits je gebruik redelijk is. Check hiervoor onze Fair Use Policy. Waar we extra kosten voor in rekening brengen is: bellen naar landen buiten Nederland, bellen van en naar landen buiten de EU en het servicetarief van betaalde servicenummers (bv. 090x-nummers). Wat bellen naar een servicenummer kost, verschilt per nummer: deze servicekosten hoor je aan het begin van je gesprek. De kosten voor bellen vanuit en naar het buitenland en bellen vanuit en naar EU landen vind je op onze website.

Ik wil niet Unlimited bellen/sms'en. Kan ik een kleinere bundel kiezen?

Dat is geen probleem, we hebben één kleinere bundel als je een abonnement met telefoon koopt. Heb je een Sim Only, dan kun je een kleinere bundel kiezen en bijvoorbeeld betalen per seconde. Voor abonnementen met Unlimited Data is alleen de combinatie met Unlimited Bellen mogelijk.

Ik heb al een abonnement bij Tele2. Ga ik nu voor hetzelfde geld automatisch over naar Unlimited?

De bestaande en nieuwe 4G-abonnementen zijn niet met elkaar te vergelijken. Maar we zijn blij met onze vaste klanten, daarom vervangen we bij al onze 4G-abonnementen de 24GB bundel automatisch door Unlimited Data. Hierna kunnen ook klanten met een kleinere databundel overstappen naar Unlimited, eenvoudig via MijnTele2 of via onze klantenservice.

Kan ik mijn abonnement aanpassen?

Ja, je kunt elke maand je databundel downgraden of opwaarderen. Maar voor maandelijks opzegbare abonnementen en abonnementen met een looptijd van 24 maanden gelden verschillende regels. 

  • Maandelijks opzegbaar: Je kunt altijd downgraden en zo vaak als je wilt. Deze verandering wordt de eerstvolgende maand doorgevoerd. Opwaarderen kan ook vaker per maand: die wijziging gaat meteen in.
  • Abonnement met bepaalde looptijd (bijvoorbeeld 24 maanden): Je kunt je abonnement 1x per maand downgraden. Maar nooit verder dan je originele bundel. De wijziging gaat de eerstvolgende maand in. Opwaarderen kan vaker per maand: die wijziging gaat meteen in. We verrekenen het aantal dagen van de maand dat je er gebruik van hebt gemaakt.

Veranderingen voer je zelf door in MijnTele2 of je kunt contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik mijn huidige abonnement van Tele2 verlengen naar een nieuw abonnement?

Vanaf het moment dat je abonnement nog vier maanden loopt, kun je verlengen naar onze nieuwe 4G-abonnementen. Maandelijks opzegbare abonnementen kun je altijd omzetten naar een abonnement met een looptijd.

Wat gebeurt er als mijn 1GB, 5GB of 10GB internetbundel op is?

We houden niet van nare verrassingen. Daarom krijg je op 80% verbruik van 1GB, 5GB of 10GB internetbundel van ons een sms. Je krijgt er ook een als je helemaal door je bundel bent. Je kunt dan niet meer internetten, ook niet op lage snelheid. Wil je nog wel internetten? Bestel dan via sms of de MijnTele2 app eenmalig een extra bundel. De prijzen staan in de sms die je krijgt als je internetbundel op is. Je vindt ze ook op deze website.

Wat gebeurt er als ik aan het eind van de maand data over heb?

Je krijgt elke kalendermaand een nieuwe internetbundel. Data van de maand ervoor kun je niet meenemen. Wat je over hebt, vervalt op de laatste dag van de maand.

Hoe werkt Unlimited in het buitenland?

Je gebruikelijke belbundel én databundel zijn geldig in de hele EU plus Liechtenstein, Noorwegen, IJsland en Zwitserland. Dit geldt voor alle bestaande en nieuwe abonnementen van Tele2. Als je een bundel van 8GB of groter hebt, kun je per maand 6GB aan data in het buitenland gebruiken. Heb je deze limiet bereikt, dan ga je bijbetalen (€ 0,009 per MB).

Voor bellen in het buitenland is de bestaande Fair Use Policy van toepassing.

Kan ik mijn huidige bundel ook in het buitenland gebruiken?

Ja, Tele2 biedt voordelig internetten, bellen en sms’en in de EU. Vanuit je gebruikelijke bundel (m.u.v. betaalde informatie- en servicenummers). Dit geldt voor alle abonnementen die nu afgesloten worden of al afgesloten zijn.

Als je je bundel in dat geval hebt verbruikt gelden de actuele buiten de bundel tarieven. Voor je databundel geldt hetzelfde. Als je een bundel van 8GB of groter hebt, kun je per maand 6GB aan data in het buitenland gebruiken. Heb je deze limiet bereikt, dan ga je bijbetalen (€ 0,009 per MB).