Onbeperkt internet met Unlimited Data
VOOR €25 /Mnd

Bij een contract van 24 maanden, exclusief € 20 aansluitkosten

  • Unlimited Data en onbeperkt bellen/sms’en
  • Beste mobiele netwerk ter wereld
  • Schandalig lage prijs
Unlimited Sim Only:
onbeperkt internet & bellen

Onbeperkt internetten, bellen en sms’en? Kom maar door! Het kan met ons Unlimited Sim Only abonnement. Dat is onbeperkt 4G en/of 5G via het beste mobiele netwerk ter wereld. Voor een schandalig lage prijs. Perfect om helemaal zelf te bepalen hoeveel en hoe vaak jij wil internetten. Superslim als je nog helemaal geen nieuwe telefoon hoeft. Unlimited genieten met een Sim Only abonnement waarbij je alleen voor je bundels betaalt om onbeperkt te bellen en internetten.

Unlimited Sim Only
boost je weekend
met unlimited data

Elk weekend zonder datazorgen? Het kan met Unlimited Data Elk Weekend. Dat is onze speciale bundel met onbeperkt data voor in het weekend. Voor de weekend warriors onder ons. Per-féct als je he-le-maal los wilt gaan. Vanuit je gehuurde boshut je favoriete serie bingen? Check! Ligt de wifi er thuis af? Ook geen probleem!

✔ Elk weekend van vrijdag 18.00 uur tot en met zondag 23.59 uur
✔ Slechts € 3 per maand
✔ Unlimited Data in Nederland + 3 GB data in de EU

Goedkoop en superstabiel internet

Onbeperkt internetten voor een schandalig lage prijs? Via het beste mobiele netwerk ter wereld? Wil je! Toch? Ga voor Sim Only met onbeperkt internet op je huidige smartphone of neem een abonnement met Unlimited Data voor je nieuwe telefoon. Twee topabonnementen om helemaal zelf te bepalen hoeveel en hoe vaak je internet. Altijd en overal. Hebb0n!

Bepaal het helemaal zelf

Je bepaalt zelf hoe lang je contract duurt. Een contract van één of twee jaar dat extra goedkoop is? Hebben we voor je! Liever een maandelijks opzegbaar abonnement, omdat je nergens aan vast wilt zitten? Tuurlijk! Je kunt zelfs een telefoonabonnement zonder belbundel nemen. Ideaal voor als je toch nooit belt. Betaal je ook niet voor iets wat je toch niet gebruikt. Nice, toch?

Snelste 5G-internet

Met Unlimited Data knal jij niet in de vierde, maar vijfde versnelling over de digitale snelweg. Je hebt namelijk niet standaard 4G, maar optioneel ook 5G als je onbeperkt internet bij ons neemt. Heb je wel een 5G-telefoon voor nodig. Goede reden om je oude tellie in te ruilen voor een nieuw 5G-exemplaar.

Unlimited Data en bellen in Nederland

Unlimited Data is bij ons in Nederland ook écht onbeperkt internetten. En wel via ons supersnelle, hypermoderne en ontzettend betrouwbare 4G- en 5G-internet. Dat is het beste mobiele netwerk ter wereld. Handig om te weten: als je op een dag meer dan 8 GB internet gebruikt, vragen we je ons te sms’en om 2 GB internet extra te krijgen. Zo voorkomen we misbruik en dit kun je zo vaak doen als je maar wilt. Op die manier blijft ons netwerk perfect voor je werken. Zo krijg jij van ons echt áltijd de beste internetverbinding!

Met je abonnement binnen de EU

Je kunt met onze abonnementen in de hele EU, IJsland, Liechtenstein, Noorwegen en Zwitserland jouw bundels gebruiken. Zo internet en bel je precies hetzelfde als thuis. Zonder dat het je ook maar een cent extra kost. Uitzondering: betaalde informatie- en servicenummers. Maar die kosten in Nederland natuurlijk ook gewoon extra.

Bellen en smsen

Bellen en sms'en

Zijn je belminuten op en bel je naar Nederland of een ander EU-land? Dan betaal je het tarief voor mobiel bellen naar het buitenland.

Check de tarieven
Mobiel internetten

Mobiel internetten

Met Unlimited Data heb je in het buitenland 18 GB. Daarna betaal je € 0,0036 per MB tot je onze buiten-de-bundel limiet van € 60,50 bereikt.

Check de tarieven
Roaming aanzetten

Roaming aanzetten

Vergeet niet om roaming aan te zetten in het buitenland. Anders kun je niet internetten. Onze Toestelhulp helpt je met inschakelen!

Naar de Toestelhulp

Met je abonnement buiten de EU

Buiten de EU kun je niet bellen, sms’en en mobiel internetten met je vertrouwde bundels. Maar natúúrlijk hebben we ook dan wat handigs voor je in petto: een Verre Landen Bundel. Een speciale bundel voor elk land die je ter plaatse kunt kopen.

Bellen en smsen

Bellen en sms'en

Ben je niet in de EU en ga je bellen? Dan betaal je het buiten-de-bundel tarief. Dit verschilt per land. Goed om vooraf even uit te zoeken, om niet voor verrassingen te staan.

Check de tarieven
Internetten

Mobiel internetten

In de meeste landen buiten de EU kun je een Verre Landen Bundel kopen. Zo internet je ook daar voor een vast tarief. Doe je dat niet? Dan betaal je per MB. Deze kosten kunnen snel oplopen. Daarom ligt onze limiet op € 10. Scheelt jou misschien een boel extra kosten.

Check de tarieven
Verre Landen Bundel

Een Verre Landen Bundel kopen

Je ontvangt van ons een sms zodra je arriveert in een ver land. In dit berichtje staat hoe groot de bundel is en wat hij kost. Die kun je daarna direct bestellen. Makkelijk gefixt!

24 uur
unlimited data

Zonder datazorgen die kraker van een wedstrijd streamen op het strand? Of tijdens een lange reis die spannende serie bingen? Het kan met 24 uur Unlimited Data. Dé bundel om 24 uur lang keihard te internetten zonder extra kosten. Ideaal als je genoeg hebt aan een kleinere bundel, maar op sommige dagen net even dat beetje extra wilt.

Schandalig snel
5G van Tele2
  • Stabiel en supersnel internet via het 5G-netwerk van T-Mobile
  • Bekroond tot beste mobiele netwerk ter wereld
  • Landelijke dekking: altijd en overal het snelste internet

Tarieven voor onbeperkt internet

Prijzen gelden bij een contract van 24 maanden. Voor € 2 per maand extra kun je een maandelijks opzegbaar abonnement nemen.

Bundel Prijs*
1GB Data + 200 Bel/SMS
€ 9,-
1GB Data + Unlimited Bel/SMS
€ 12,-
2GB Data + 200 Bel/SMS
€ 10,-
2GB Data + Unlimited Bel/SMS
€ 13,-
5GB Data + 200 Bel/SMS
€ 13,-
5GB Data + Unlimited Bel/SMS
€ 16,-
10GB Data + 200 Bel/SMS
€ 15,-
10GB Data + Unlimited Bel/SMS
€ 18,-
20GB Data + 200 Bel/SMS
€ 17,-
20GB Data + Unlimited Bel/SMS
€ 20,-
Unlimited Data + Unlimited Bel/SMS
€ 25,-

*Bij een contract van 24 maanden. Voor € 2,- per maand extra kun je een maandelijks opzegbaar contract nemen.


Veelgestelde vragen

  • Zeker! In Nederland is Unlimited Data écht onbeperkt. Wel hebben we wat slimmigheidjes ingebouwd om misbruik te voorkomen. Dit is nodig om de kwaliteit van ons netwerk te blijven garanderen. Gebruik je op een dag 8 GB? Dan ontvang je van ons bericht. Of je ons wilt sms’en. Je krijgt dan 2 GB van ons. Dit kun je onbeperkt blijven doen.

  • Absoluut! Mits je gebruik redelijk is. In onze Fair Use Policy check je hoe dat zit. Voor een paar dingen rekenen we extra kosten. Zoals vanuit Nederland bellen naar het buitenland en voor bellen naar 090x-nummers. De kosten van deze servicenummers verschillen per nummer. Aan het begin van het gesprek hoor je het tarief.

    Je checkt hier de kosten voor bellen naar het buitenland.

  • Yes. Je kunt in de hele EU en een paar andere landen je vertrouwde bundels gebruiken. Die andere landen zijn Liechtenstein, Noorwegen, IJsland en Zwitserland. Met uitzondering van betaalde informatie- en servicenummers natuurlijk. Die kosten in Nederland ook altijd extra. De internetbundel van 20 GB heeft in de EU en de andere genoemde landen een limiet van 16 GB. Unlimited Data heeft een limiet van 18 GB. Is je bundel op en blijf je bellen, sms’en of internetten? Dan betaal je de buiten-de-bundel tarieven.

  • Iedereen die een apparaat met mediaspeler koopt, zoals een smartphone, betaalt eenmalig een wettelijk verplichte thuiskopieheffing van € 8,83. Dit compenseert auteurs en artiesten voor het downloaden en kopiëren van muziek en films voor privégebruik.

  • Natuurlijk! Tijdens het afsluiten van je abonnement kun je nummerbehoud aanvragen. Dit kan maximaal vier maanden voor het einde van je huidige contract. Wij zorgen vervolgens dat je abonnement wordt stopgezet en je telefoonnummer op het juiste moment wordt overgezet. Zodra je nummer is overgezet, start je abonnement bij ons. Nummerbehoud is altijd gratis.

  • Een simkaart ontvang je binnen vijf werkdagen. Een nieuwe telefoon bezorgen we via een bezorgafspraak. Daarvan kan het dus verschillen wanneer je hem ontvangt. Wanneer je nummerbehoud hebt aangevraagd, kan het iets langer duren voor je jouw simkaart ontvangt. Dit komt omdat je huidige provider deze aanvraag eerst moet goedkeuren.

    Je kunt bij ons altijd op de hoogte blijven van je bestelling via MijnTele2.

  • Een maandelijks opzegbaar abonnement kun je op elk moment opzeggen. Je contract stopt dan na de volgende maand. Heeft je abonnement een langere looptijd en zeg je dit op? Dan stopt je abonnement zodra de einddatum van je contract is verstreken.

    Voor abonnementen waarbij je ook een toestelkrediet afbetaalt zit het wat anders. Je moet eerst het toestelkrediet aflossen voor je contract kan worden opgezegd. Dit kun je in één keer afbetalen. Zodra je toestelkrediet is afgelost, is het abonnement op te zeggen.

    Meer weten over opzeggen? Neem contact op met onze klantenservice.

  • Sinds 1 mei 2017 wordt er een leentoets, BKR-toets en een registratie uitgevoerd voor toestelkredieten die groter zijn dan € 250. Dit is een gevolg van de Wet op het financieel toezicht.

  • Zeker! Dat kan via MijnTele2 of in de app. Je kunt altijd overstappen naar een grotere bundel dan je oorspronkelijk hebt. Overstappen op een kleinere bundel is niet mogelijk. Wel kun je teruggaan naar je oorspronkelijke bundel als je eerder in je abonnementsperiode al bent overgestapt op een grotere bundel.

    Een bundelwijziging naar beneden voeren we altijd de eerstvolgende maand door. Neem je een grotere bundel? Dan gaat deze wijziging direct in. We verrekenen de kosten naar het aantal dagen van de maand dat je deze grotere bundel gebruikt.

  • De betaalperiode start wanneer je telefoon wordt bezorgd. Stap je met nummerbehoud over van een andere provider? Dan start de betaalperiode op de dag dat we je nummer overzetten. Wanneer je verlengt start de betaalperiode meteen na de oorspronkelijke einddatum van je contract.

  • We hebben maar liefst 97% landelijke 4G-dekking! Maar als je in een gebouw bent met heel dikke muren of doordat je op een afgelegen plek bent waar we nog geen antenne hebben kan het zijn dat er geen 4G-dekking is. Als je een toestel hebt dat geschikt is voor ons 4G-netwerk en geen 4G-dekking hebt, ga je automatisch terug naar 3G. Bekijk de dekkingskaart.

    We streven ernaar om je altijd de gecommuniceerde maximaal haalbare snelheid te bieden, maar in de praktijk haalbare snelheden zijn afhankelijk van verschillende factoren, zoals onder meer je type telefoon, locatie (binnen kan door dikke muren minder bereik zijn) en drukte op het netwerk.

    De onderstaande snelheden zijn maximale snelheden gehaald in testomgevingen en gemiddelde snelheden:

    • Gemiddelde downloadsnelheid +/- 40 Mb/s
    • Maximaal te halen downloadsnelheid = 225 Mb/s
    • Gemiddelde uploadsnelheid +/- 10 Mb/s
    • Maximaal te halen uploadsnelheid = 75 Mb/s
    • De maximale snelheid op 3G is 2 Mb/s voor zowel downloaden als uploaden. De 3G snelheid wordt stapsgewijs verlaagd naar snelheden tussen 2 en 1 Mb/s, afhankelijk van de ontwikkeling van ons eigen 4G-netwerk

     

  • Dit hangt af van je verbruik. Check de Tele2 data adviestool en ontvang advies op maat over hoeveel GB's je nodig hebt.

  • Je bent al goedkoper uit met de onbeperkte belbundel als je 112 minuten per maand belt of maandelijks 112 sms’jes verstuurt

  • Je betaalt elke maand je telefoonrekening via maandelijkse incasso. Dit bedrag schrijven we automatisch van je rekening af. Daar hoef je zelf dus niet naar om te kijken.

    Betaal je tijdens je abonnementsperiode een telefoon af? Dan is er sprake van een lening. Over deze lening rekenen we geen rente. Ook is de prijs van de telefoon precies hetzelfde als wanneer je hem in één keer afbetaalt. Het bedrag dat je vooraf al afbetaalt is geen onderdeel van de lening. Voor elke telefoon betaal je een thuiskopieheffing van € 8,83. Bij een nieuw abonnement betaal je € 30 aansluitkosten.

    Je kunt je facturen op elk moment inzien via MijnTele2 of in de app.

  • Dan sms’en we je. Zodat je weet dat je bundel op is. We sms’en je ook als je bundel voor 80% op is. Blijf je daarna bellen? Dan betaal je het buiten-de-bundel tarief. Je kunt niet meer internetten wanneer je internetbundel op is. Ook niet op lage snelheid. Je kunt pas weer internetten wanneer je via MijnTele2 of de app eenmalig een extra bundel neemt. De prijzen daarvan check je in de sms die je van ons ontvangt wanneer je bundel op is.

  • We ronden de gesprekskosten naar boven af op hele minuten. Dataverbruik ronden we niet af.

  • Je dient dan nog wél je telefoon af te betalen volgens de afgesloten kredietovereenkomst. Ook brengen we 50% van de nog resterende termijnen nog in rekening, tenzij een hogere schadevergoeding gerechtvaardigd is. In dat geval brengen we een hogere schadevergoeding in rekening.