unlimited sim only
VOOR €25 /Mnd

Bij een contract van 12 maanden, tijdelijk geen aansluitkosten

  • Geen aansluitkosten t.w.v. € 20,-
  • Unlimited Data & Bel/SMS
  • Genadeloos lage prijs
UNLIMITED SIM ONLY
ONBEPERKT 4G INTERNET & BELLEN

Met een onbeperkt 4G abonnement van Tele2 kun je voor een schandalig lage prijs genieten van onbeperkt internet, bellen en sms’en. Ook als je niet direct een nieuwe telefoon nodig hebt. En dat allemaal over ons supersnelle 4G netwerk. Sim only onbeperkt bellen + sim only onbeperkt internet, dat noemen wij Unlimited.

Unlimited Sim Only
UNLIMITED INTERNET
HOE DAN?!

Wat houdt onbeperkt internet eigenlijk in? En wat zijn eigenlijk alle Unlimited mogelijkheden bij Tele2?

Tele2 geeft je Unlimited info en legt je hier uit wat onbeperkt bellen, sms’en en internetten in Nederland, Europa en verder weg betekent. Zodat jij overal, snel, ongelimiteerd op je telefoon kunt doen wat jij wil.

Goedkoop internet

Dat wil je. Onbeperkt internet gebruiken om in contact te blijven met je vrienden en familie, je suf appen, streamen en meer. Onbeperkt internet kan met een sim only of kies voor een abonnement met Unlimited Data voor op je nieuwe telefoon zodat je helemaal los kunt gaan. Bel/sms je helemaal niet zo veel en wil je liever alleen internet? Geen probleem! Dan kun je gewoon een bundelcombinatie maken met 0 Bel/SMS.

Onbeperkte keuzevrijheid

Bij Tele2 hoef je niet bang te zijn om ook onbeperkt verplicht aan ons vast te zitten. Bij een sim only met onbeperkt internet kun je ook kiezen voor een contract van 2 jaar, 1 jaar, of een contract waar je elke maand vrij bent om op te zeggen. Lekker flexibel toch? Gewoon omdat het kan.

Snelste 5G

5G is de opvolger van 4G. Ons 5G-netwerk met landelijke dekking biedt je in de toekomst ongehoorde snelheden, eindeloze mogelijkheden en een nóg betere netwerkervaring. 5G van Tele2 gaat je leven makkelijker, leuker en veiliger maken.

Unlimited in Nederland

Thuis in Nederland kun je overal zorgeloos onbeperkt internetten op ons eigen snelle 4G netwerk. Gebruik je op een dag meer dan 5GB data, dan vragen we je een sms te sturen om nog 1GB erbij te krijgen. Dit doen we om misbruik te voorkomen, zodat we ons netwerk voor jou optimaal en supersnel kunnen houden. Hierdoor krijg jij van ons de beste internetverbinding!

Binnen de EU

Voor alle Tele2-abonnementen geldt dat je Bel/SMS-bundel én internet/databundel geldig zijn in de hele EU en in IJsland, Liechtenstein, Noorwegen en Zwitserland. Met uitzondering van betaalde informatie- en servicenummers. Je kunt dus internetten en bellen en sms’en naar Nederlandse nummers in de EU met de bundels die je ook gewoon in Nederland gebruikt.

Bellen en smsen

Bellen en sms'en

Wanneer je bundel op is en je belt naar Nederland of een ander EU-land, dan gelden de tarieven voor mobiel bellen naar het buitenland.

Check de tarieven
Internetten

Internetten

Met Unlimited Data kun je in het buitenland maximaal 18GB per maand gebruiken. Buiten deze bundel betaal je € 0,0036 per MB. Dit kan tot de EU buiten-de-bundel limiet van € 60,50.

Check de tarieven
Roaming aan

Roaming aan

Om te internetten is het wel belangrijk dat roaming aan staat op je telefoon. Check onze Toestelhulp als je niet weet hoe je dit inschakelt.

Naar de Toestelhulp

Buiten de EU

Buiten de EU kun je niet internetten, bellen en sms’en uit je bundel. Toch hebben we iets handigs, want voor elk land hebben we een Verre Landen Bundel. Die kun je ter plaatse kopen.

Bellen en smsen

Bellen en sms'en

Bel je naar een land in of buiten de EU, dan gelden de tarieven buiten-de-bundel in het buitenland.

Check de tarieven
Internetten

Internetten

Voor de meeste landen kun je een Verre Landen Bundel kopen. Doe je dat niet en ga je internetten? Dan betaal je per MB. De tarieven verschillen per land en we hebben een maximum van € 10 ingesteld, zodat je niet onverwacht hoge kosten maakt.

Check de tarieven
Verre Landen Bundel

Bestel een Verre Landen Bundel

Voor de meeste landen buiten de EU kun je via de app of sms een Verre Landen Bundel aanvragen. We sturen je een berichtje als je die kunt bestellen.

24 uur
unlimited data

Wil jij zaterdag die ene belangrijke wedstrijd volgen in het park, onderweg die spannende serie afkijken, of heb je een lange autorit met de kinderen voor de boeg?

Dan is 24 Uur Unlimited Data voor jou een uitkomst!

Schandalig snel
5G van Tele2
  • Stabieler en sneller internet via 5G-netwerk van T-Mobile
  • 5x op rij best geteste mobiele netwerk van Nederland
  • Landelijk dekkend 5G-netwerk

Tarieven

Prijzen gelden bij een contract van 24 maanden. Voor € 2 per maand extra kun je een maandelijks opzegbaar contract nemen.

Bundel Prijs*
1GB Data + 200 Bel/SMS
€ 9,-
1GB Data + Unlimited Bel/SMS
€ 12,-
2GB Data + 200 Bel/SMS
€ 10,-
2GB Data + Unlimited Bel/SMS
€ 13,-
5GB Data + 200 Bel/SMS
€ 13,-
5GB Data + Unlimited Bel/SMS
€ 16,-
10GB Data + 200 Bel/SMS
€ 15,-
10GB Data + Unlimited Bel/SMS
€ 18,-
20GB Data + 200 Bel/SMS
€ 17,-
20GB Data + Unlimited Bel/SMS
€ 20,-
Unlimited Data + Unlimited Bel/SMS
€ 25,-

*Bij een contract van 24 maanden. Voor € 2,- per maand extra kun je een maandelijks opzegbaar contract nemen.


Veelgestelde vragen

  • Is Unlimited Data ook echt onbeperkt?

    Ja, dat is binnen Nederland echt onbeperkt. Om de kwaliteit van het netwerk te kunnen garanderen, vragen we je bij gebruik van meer dan 5GB per dag een Bundelbooster te activeren in MijnTele2 of de Tele2 app. Onder je verbruik staat een knop ‘Extra bundel nodig?’. Als je op ‘Toevoegen’ klikt, kom je in een nieuw scherm terecht. Hier zie je de ‘BundelBooster 1000MB’ staan. Wanneer je op de knop ‘+ 0,00’ drukt, wordt de extra bundel toegevoegd. De gratis extra bundel kun je onbeperkt aanvragen. Als je dit niet doet als je al je data verbruikt hebt, wordt je data afgesloten en kun je het dus niet meer gebruiken.

  • Is Unlimited bellen/sms'en ook echt onbeperkt?

    Ja, dat is echt onbeperkt mits je gebruik redelijk is. Check hiervoor onze Fair Use Policy. Waar we extra kosten voor in rekening brengen is: bellen naar landen buiten Nederland, bellen vanuit het buitenland en het servicetarief van betaalde servicenummers (bv. 090x-nummers). Wat bellen naar een servicenummer kost, verschilt per nummer: deze servicekosten hoor je aan het begin van je gesprek. Check de kosten voor bellen vanuit en naar het buitenland en bellen vanuit en naar EU landen.

  • Kan ik mijn bundel ook in het buitenland gebruiken?

    Ja. Je kunt bij Tele2 profiteren van voordelig internetten, bellen en sms'en in de EU. Je belt, sms't en internet binnen de EU plus Liechtenstein, Noorwegen, IJsland en Zwitserland vanuit je gebruikelijke bundel (m.u.v. betaalde informatie- en servicenummers). Dit geldt voor alle abonnementen die nu afgesloten worden of al afgesloten zijn.

    Als je je bundel hebt verbruikt gelden de actuele buiten de bundel tarieven. Voor de databundel van 20GB geldt een limiet van 16GB per maand binnen de EU en voor Unlimited geldt een limiet van 18GB per maand binnen de EU. Na het bereiken van deze limiet kun je gebruik blijven maken van data uit je bundel. Naast het verbruik uit je bundel geldt een toeslag van € 0,0036 per MB.

  • Wat is Wettelijke Thuiskopieheffing en waarom moet ik het betalen?

    Het Ministerie van Justitie & Veiligheid heeft bepaald dat iedereen die een smartphone of toestel met mediaspeler koopt, eenmalig de wettelijke verplichte thuiskopieheffing van € 5,70 moet betalen. Wettelijke thuiskopieheffing compenseert auteurs en artiesten voor het downloaden en kopiëren van muziek en films voor privégebruik.

  • Kan ik mijn nummer behouden?

    Ja, natuurlijk kan dat. Overstappen naar Tele2 met nummerbehoud is simpel. Vraag jouw overstap maximaal 4 maanden voor het einde van je huidige contract aan. Geef bij het plaatsen van je bestelling, bij de stap 'Extra Gegevens', aan dat je nummerbehoud wilt. Tele2 zegt je huidige contract op en laat jou weten wanneer je nummer overgaat naar Tele2. Zo simpel is het.

  • Wanneer wordt mijn toestel en/of simkaart geleverd?

    Voor een simkaart is dit binnen 5 werkdagen, voor een nieuw toestel gaat dit via een bezorgafspraak. Heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan kan het ietsjes langer duren, omdat je provider dit verzoek moet goedkeuren.Je kunt op de hoogte blijven van je bestelling via de online omgeving van MijnTele2. Log in om het leverproces stap voor stap te volgen, of lees hier algemene informatie over de levering. Uiteraard doen wij ons best om de bestelling zo snel mogelijk te verzenden.

  • Wanneer kan ik mijn abonnement opzeggen?

    Maandelijks opzegbaar. Je kunt altijd opzeggen. Deze verandering wordt de eerstvolgende maand doorgevoerd. De minimale looptijd van het abonnement is 1 maand. Heb je een maandelijks opzegbaar abonnement met toestel? Dan moet je het restbedrag van het toestelkrediet in een keer aflossen. Dit gebeurt standaard op de eerstvolgende factuur. Bel met onze klantenservice, hier kunnen ze uitleggen welke consequenties er zijn.

    Abonnement met bepaalde looptijd (bijvoorbeeld 24 maanden). Je kunt je abonnement altijd opzeggen, maar deze verandering wordt pas aan het einde van je contractduur doorgevoerd. De opzegtermijn is een maand. Opzeggen doe je door contact op te nemen met de klantenservice.

  • Word ik getoetst bij het BKR en wordt mijn toestelkrediet daar geregistreerd?

    Sinds 1 mei 2017 wordt er een leentoets, BKR toets en een registratie uitgevoerd voor toestelkredieten die groter zijn dan € 250,-. Dit is een gevolg van de wet financieel toezicht.

  • Kan ik tussentijds mijn abonnement wijzigen?

    Ja, dat kan. Je kunt het mobiele abonnement 1x per maand downgraden nadat je deze hebt uitgebreid. Een lagere bundel kiezen dan je oorspronkelijk aangekochte bundelsoort is niet mogelijk. De wijziging wordt in de eerstvolgende maand doorgevoerd. Opwaarderen kan vaker per maand. Deze wijziging gaat meteen in en wordt verrekend naar het aantal dagen van de maand dat je er gebruik van hebt gemaakt. Abonnementswijzigingen kun je zelf via de online omgeving van MijnTele2 doorvoeren.

  • Wanneer begint de betaalperiode?

    De betaalperiode start na levering van het toestel. Als er sprake is van nummerbehoud begint de betaalperiode op de dag dat het nummer is overgenomen. Wanneer er sprake is van contractvernieuwing, dan start de betaalperiode meteen na de laatste dag van het contract dat wordt vernieuwd.

  • Wat is het bereik en de snelheid van het 4G-netwerk van Tele2?

    We hebben maar liefst 97% landelijke 4G-dekking! Maar als je in een gebouw bent met heel dikke muren of doordat je op een afgelegen plek bent waar we nog geen antenne hebben kan het zijn dat er geen 4G-dekking is. Als je een toestel hebt dat geschikt is voor ons 4G-netwerk en geen 4G-dekking hebt, ga je automatisch terug naar 3G. Bekijk de dekkingskaart.

    We streven ernaar om je altijd de gecommuniceerde maximaal haalbare snelheid te bieden, maar in de praktijk haalbare snelheden zijn afhankelijk van verschillende factoren, zoals onder meer je type telefoon, locatie (binnen kan door dikke muren minder bereik zijn) en drukte op het netwerk.

    De onderstaande snelheden zijn maximale snelheden gehaald in testomgevingen en gemiddelde snelheden:

    • Gemiddelde downloadsnelheid +/- 40 Mb/s
    • Maximaal te halen downloadsnelheid = 225 Mb/s
    • Gemiddelde uploadsnelheid +/- 10 Mb/s
    • Maximaal te halen uploadsnelheid = 75 Mb/s
    • De maximale snelheid op 3G is 2 Mb/s voor zowel downloaden als uploaden. De 3G snelheid wordt stapsgewijs verlaagd naar snelheden tussen 2 en 1 Mb/s, afhankelijk van de ontwikkeling van ons eigen 4G-netwerk

     

  • Hoeveel GB's data heb ik nodig?

    Dit hangt af van je verbruik. Check de Tele2 data adviestool en ontvang advies op maat over hoeveel GB's je nodig hebt.

  • Wanneer ben ik voordeliger uit met een onbeperkte belbundel?

    Als je meer dan 112 minuten per maand belt of meer dan 112 sms'jes verstuurt, dan ben je al voordeliger uit met een onbeperkte belbundel. Als je kiest voor een 100 Bel/SMS bundel dan betekent dit, dat je 100 minuten kunt bellen of 100 sms'jes kunt versturen. Als je over de 100 heengaat, dan ga je buiten-de-bundel kosten betalen. Ga je hier 12 minuten overheen dan is het al voordeliger om een onbeperkte belbundel af te sluiten.

  • Wat moet ik weten over betalingen?

    Je betaalt je abonnement maandelijks via een automatische incasso. Wanneer je je toestel in termijnen betaalt is er sprake van een lening. We rekenen geen rente en andere kosten voor deze lening en een toestel heeft dezelfde prijs als je hem in een keer betaalt of in termijnen. Een eenmalige bijbetaling vooraf is geen onderdeel van een lening.

    Kies je voor volledig afbetalen, dan betaal je het toestelbedrag in een keer en is er geen sprake van een lening. In dit geval heb je geen maandelijkse toestelkosten naast de kosten van je abonnement (spraak/sms/data). Bij het afsluiten van een nieuw abonnement betaal je eenmalig aansluitkosten van € 30,- en de wettelijke thuiskopieheffing van € 5,70. Je kunt je factuur op elk moment bekijken op MijnTele2. Met de MijnTele2 app heb je ook altijd een overzicht van je facturen en zie je meteen wat je bel-, sms- en dataverbruik is.

  • Wat gebeurt er als mijn bel- en/of databundel op is?

    Als je belbundel op is betaal je het buiten-de-bundel tarief, bekijk hier onze buiten-de-bundel tarieven. Op 80% verbruik van je 1GB, 4GB, 7GB of 20GB internetbundel krijg je van ons een sms. Je krijgt er ook een als je helemaal door je bundel bent. Je kunt dan niet meer internetten, ook niet op lage snelheid. Wil je nog wel internetten? Bestel dan via sms of de MijnTele2 app eenmalig een extra bundel. De prijzen staan in de sms die je krijgt als je internetbundel op is. Je vindt ze ook hier: Extra Internetbundel.

    Bij een Unlimited Data abonnement krijg je van ons bij gebruik van meer dan 5GB per dag een sms’je, hierin staat hoe je gemakkelijk een gratis BundelBooster aan kunt vragen. Hiermee voorkomen we misbruik, zodat jij de best mogelijke internetverbinding houdt!

  • Worden gesprekskosten en datagebruik afgerond?

    Gesprekskosten worden naar boven afgerond op hele minuten. Datagebruik wordt niet afgerond.

  • Wat als de overeenkomst door Tele2 wordt opgezegd (vanwege wanbetaling)?

    In het geval dat de overeenkomst voor mobiele telefonie door ons wordt opgezegd omdat je je rekeningen niet tijdig hebt betaald, dien je het toestel nog wel te betalen (volgens de afgesloten kredietovereenkomst) en de nog openstaande rekeningen. Daarnaast brengen we 50% van de nog resterende termijnen voor je mobiele telefonie abonnement in rekening, tenzij een hogere schadevergoeding gerechtvaardigd is. In dat geval brengen we je de hogere schadevergoeding in rekening.