TELE2 INTERNET,
TV OF TELEFONIE
OPZEGGEN

Je abonnement opzeggen.
Hoe werkt het?

Je wilt je Tele2 Internet, TV of vaste telefonie abonnement opzeggen? Jammer! We zien je graag als klant en willen je daarom een mooi nieuw aanbod doen. Toch je Tele2 abonnement opzeggen? Dan respecteren wij dat en maken dit telefonisch voor je in orde. Bel ons op of geef hieronder aan op welk moment wij jou (kosteloos) terug mogen bellen.
Bel ons op …

Wil je direct opzeggen of ben je benieuwd naar de nieuwe aanbieding die wij je kunnen doen? Bel met onze klantenservice op telefoonnummer 020 7544 444. Kies je product en vervolgens de optie ‘verlengen of opzeggen’. We helpen je direct verder.

Je kunt ons bereiken op maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 20.00 uur, zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur en zondag zijn wij gesloten.

… of laat ons je terugbellen

Vraag simpel je opzegging aan door hieronder je naam, telefoonnummer en gewenste terugbelmoment door te geven. We bellen je vervolgens geheel kosteloos terug om alles telefonisch af te handelen. Let op: dit zal gebeuren met een afgeschermd nummer.

Ja, bel mij terug

De voordelen van Tele2
nog even op een rijtje

  • Aantrekkelijke Alles in 1 abonnementen
    Bij Tele2 profiteer je van snel internet, bellen en televisie kijken tegen een lage prijs!
  • HBO, Ziggo Sport Totaal en andere Extra Pakketten zijn nu maandelijks opzegbaar!
    De beste entertainment zie je met een Extra Pakket.
  • Gratis 15 HD zenders in je TV pakket
    Haarscherpe beeldkwaliteit, levendige kleuren en spraakmakend mooi geluid; Dat is HDTV.
  • Onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers voor een vast bedrag per maand
    Bellen naar hartelust, zonder onverwachte kosten achteraf.
Bekijk alle producten

Wat te doen in het geval van..

Een overlijden

Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw dierbare. Het opzeggen van een abonnement na het overlijden van een contractant is simpel en snel geregeld via onze klantenservice. Je kunt ons bereiken op maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 18.00 uur op nummer: 020 754 4444.

Een verhuizing naar het buitenland

Verhuis je binnenkort naar het buitenland en wil je daarom je abonnement stopzetten? Stuur een kopie van het verhuisbewijs naar: Tele2 Nederland, Postbus 289, 2400 AG, Alphen aan den Rijn. Wij zorgen ervoor dat alles netjes wordt geregeld.

Heb je nog andere vragen

Wat is de opzegtermijn?

Standaard is de opzegtermijn van een abonnement een maand. Wanneer de contractstermijn van jouw abonnement is afgelopen, kun je dagelijks je abonnement opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Deze maand gaat in op de dag dat we de opzegging ontvangen. Houd er rekening mee dat er een langere opzegtermijn is als jouw contractstermijn nog niet is verstreken.

Waar vind ik de einddatum van mijn contract?

Deze kun je vinden in MijnTele2

Mijn contractperiode is nog niet afgelopen. Kan ik wel al opzeggen?

Dat kan, maar houd wel rekening met een afkoopsom die je in 1 keer moet betalen

Kan ik mijn opzegging ook online doorgeven?

Dat kan via MijnTele2

Ontvang ik bevestiging van mijn opzegging?

Ja, je ontvangt per email van ons een bevestiging.

Kan ik mijn vaste nummer ook meenemen naar een andere aanbieder?

Dat kan uiteraard, echter adviseren we je om dit bij de aanvraag bij een nieuwe aanbieder altijd vooraf aan te geven.

Waar kan ik mijn apparatuur naar toe sturen?

Wij willen onze mooie apparatuur echt heel graag terug ontvangen van je. Daarom is terugsturen is heel eenvoudig. Stop de apparatuur in de retourdoos die je eerder van ons hebt gekregen. Plak de bijgesloten adressticker op de doos. En breng het pakket naar het postkantoor. Je hoeft geen postzegels te betalen. Stuur je apparatuur alsjeblieft terug. Als je dat niet doet, moeten wij helaas € 99,- in rekening brengen.

Je ontvangt een bevestiging per email op het bij ons bekende emailadres.

Stuur bij voorkeur de apparatuur in onze retourdoos terug. Indien je TV kijkt via Tele2 stuur je je modem en de digitale decoder terug. Wanneer je meerdere decoders in huis hebt, kun je deze in de retourdoos meesturen. Kun je niet wachten op de retourdoos? In dat geval kun je zelf de apparatuur terugsturen. Voeg dan wel jouw persoonlijke gegevens, zoals jouw naam, adres en klantnummer toe.

Adres (alléén voor retourneren modem en decoder).
Tele2 Return Service
Antwoordnummer 10020
5140VB Waalwijk