Van Tele2
naar T-Mobile

Tele2 en T-Mobile vormen één bedrijf. En dat is geweldig nieuws! Waarom? We bundelen onze krachten op het gebied van netwerken, kennis en expertise. Zo kunnen we je nóg meer bieden. Voor Internet, Interactieve TV én Vast Bellen. Nice, toch? Dit kun je verwachten:

  • Haal ongehoorde snelheid in huis met Internet van T-Mobile
  • Supersnel en stabiel internet tot maar liefst 1 Gbit/s
  • Interactieve TV met schandalig veel zenders in topkwaliteit
  • Extra voordeel in combinatie met een mobiel abonnement
internet van T-Mobile

Wat betekent dit voor jou?

Heb je al Internet, TV en/of Vast Bellen van Tele2? Dan verandert er weinig voor jou. Wil je via Tele2 een nieuw abonnement nemen voor vast Internet, TV en/of Vast Bellen? Dan kun je voortaan bij T-Mobile terecht. Een goeie deal, want T-Mobile biedt je nóg sneller internet, extra pakketten en gigantisch veel voordeel als je al een telefoonabonnement van Tele2 of T-Mobile hebt!

Tele2 + T-Mobile: best of both worlds

Tele2 en T-Mobile bundelen hun krachten. Dat is goed nieuws voor jou, want je krijgt het beste van allebei. Oftewel: een eersteklas mobiel netwerk dat het vaakst als beste is getest. En wat te denken van een gigasnel glasvezelnetwerk waarop we de komende jaren een miljoen woningen aansluiten? Zo krijgt iedereen toegang tot supersnel internet. Zelfs in afgelegen gebieden.

Nu Tele2 en T-Mobile één bedrijf zijn, wordt het er voor jou alleen maar makkelijker, beter, sneller én betaalbaarder op.

Klantvoordeel voor extra mooie bonussen

Had je al een abonnement van Tele2 of T-Mobile en neem je nu een vast abonnement bij T-Mobile? Zoals Internet + TV of Alles-in-1? Te gek! Je krijgt dan Klantvoordeel. Dat zijn gratis maandelijkse extra’s waarvoor je niks betaalt, zoals:

  • Tot 5 GB extra data per maand per mobiel abonnement

  • € 5 extra korting per maand op Internet voor thuis

Je krijgt Klantvoordeel als je abonnementen allemaal zijn geregistreerd op hetzelfde adres.

Daarom zit je goed bij T-Mobile

internet van T-Mobile

Het flexibelste internetabonnement

Je stelt je internetabonnement van T-Mobile helemaal naar je eigen wens samen. En kunt het abonnement ook nog eens elke maand veranderen. Jij bepaalt. Hoe chill! Een hogere snelheid, extra zenderpakketten of een uitbreiding van je wifinetwerk met Wifi Plus? Met de flexibele internetabonnementen van T-Mobile kan het gewoon.

snel internet in heel Nederland

In heel Nederland snel internet

Traag internet, daar doen ze bij T-Mobile niet aan. Zowel thuis als onderweg krijg je hoge snelheid en schandalig goed bereik. Tot wel 1 Gbit/s met Glasvezel of in de hoogste versnelling met 5G. Zo stream je zonder te haperen en online game je zonder lag. Of je nu in de trein bent, op zolder zit of op een terras.

uitbreiding van glasvezelnetwerk

Steeds meer Glasvezel

Glasvezel heeft de toekomst. Daarom sluit T-Mobile de komende jaren een whopping miljoen woningen aan op dit supersnelle en stabiele netwerk. Vrijblijvend, wat betekent dat je er pas voor betaalt als je de verbinding gaat gebruiken. Net zoals dat bij andere netwerken is geregeld. Goed voor elkaar.

vragen of hulp nodig bel 0800-1602

Vragen over de fusie?

Meer voor minder: dat is waar je op kunt rekenen nu Tele2 en T-Mobile één bedrijf zijn. Heb je vragen? We staan natuurlijk voor je klaar. Bel ons gratis op 0800-1602 of loop binnen in één van de ruim honderd winkels van T-Mobile.

Overstappen van Tele2 naar T-Mobile

Heb je een vast abonnement van Tele2 voor Internet, TV en/of Vast Bellen? En wil je overstappen van Tele2 naar T-Mobile? Dat kan. Met onze gratis Overstapservice regelen we een probleemloze en soepele overstap voor je.

Veelgestelde vragen

Alles over de fusie

  • Ja hoor, je huidige contract met Tele2 loopt gewoon door. Als dit in de toekomst wijzigt, krijg je daar vooraf persoonlijk bericht over.

  • Tuurlijk, je kunt gewoon wijzigingen aanbrengen in je huidige pakket.

  • Wanneer er op je nieuwe adres een internetsnelheid van 60 of 100 Mb/s op het Tele2 netwerk leverbaar is, kun je dit abonnement op je nieuwe adres aansluiten. Voor overige abonnementen en snelheden verwijzen we je graag naar het aanbod van T-Mobile .

  • Yep, de abonnementen van T-Mobile zijn maandelijks aanpasbaar. Zo betaal je nooit te veel en heb je altijd het abonnement dat bij je past.

  • Ja, als je een abonnement bij T-Mobile afsluit, ben je altijd verzekerd van een soepele overstap. Dankzij de overstapservice zit je nooit zonder internetverbinding. Je kunt de modem gemakkelijk zelf installeren en in geval van een glasvezelaansluiting maakt onze monteur die voor je in orde.

  • Voor jou als Tele2 klant heeft de samenvoeging geen directe gevolgen, je contract voor Thuis blijft ongewijzigd van kracht en wordt voortgezet door T-Mobile Netherlands B.V. Op je factuur van Tele2 staat dat Tele2 een handelsnaam is van T-Mobile Netherlands B.V. Het bankrekeningnummer waarvan wij maandelijks je factuur incasseren en waarop jij je factuur kan voldoen blijven ongewijzigd. Het bankrekeningnummer staat op naam van T-Mobile Netherlands B.V., maar op je bankafschrift blijft Tele2 staan als incassant.

  • Tele2 en T-Mobile bundelen de krachten en voegen het beste van de twee netwerken samen. T-Mobile beschikt over een eigen glasvezelnetwerk en samen kunnen we heel Nederland voorzien van snel en voordelig internet. We kunnen nieuwe internetklanten het beste bedienen met één merk: T-Mobile Netherlands B.V.

  • Op 28 december 2020 stopt Tele2 met de verkoop van Tele2 Thuis. Voor de bestaande klanten van Tele2 Thuis verandert er niets, maar nieuwe klanten sluiten Thuis-abonnementen vanaf dat moment af bij T-Mobile. Voor een nieuw abonnement voor Tele2 Mobiel of T-Mobile kun je als vanouds terecht op 0800-1602. Heb je een vraag over je huidige Tele2 abonnement, dan bereik je ons op 020-754 4444.

  • Nee, Tele2 zet haar dienstverlening voort. Klanten van Tele2 kunnen hun mobiele diensten en toestellen online bestellen in de webshop of bij de resellers van Tele2. Het merk Tele2 blijft bestaan.

  • Nee, huidige klanten kunnen gewoon bij ons terecht. Wil je je huidige abonnement uitbreiden met TV, TV-pakketten of vaste telefoon? Dan kan dat via Mijn Tele2. Of bel dan even met onze collega’s op 020-577 4444.

  • Nee, bestaande klanten van Tele2 Thuis kunnen gewoon gebruik blijven maken van de diensten.

alles over Tele2 Klantvoordeel

  • Yep! Met Tele2 Klantvoordeel krijg je extra voordeel door je mobiele abonnement van Tele2 te combineren met T-Mobile. 

     

  • Elk mobiel abonnement van Tele2 kun je aanmelden voor Klantvoordeel. Alleen abonnementen met een beperkte databundel krijgen extra data. Een abonnement met 0 GB of een Unlimited abonnement krijgen geen extra data. Maar ze tellen wel mee op hetzelfde adres om het andere abonnement voordeel te geven. In Mijn Tele2 kun je zien welke voordelen voor jou gelden.

  • Nee, maar je bent er bijna. Beide abonnementen moet je los aanmelden. We melden je Tele2 abonnement automatisch aan. Moet je wel even bij het bestellen aangegeven dat er al een abonnement op hetzelfde adres is. Het T-Mobile abonnement kun je aanmelden via My T-Mobile of via t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren.

  • Ja, we laten jou ook graag profiteren. Daarom mag je meerdere abonnementen die op één adres staan combineren. Heb je bijvoorbeeld Internet, TV en/of Vast Bellen van T-Mobile naast je mobiel abonnement van Tele2? Dan kun je beide aanmelden voor Klantvoordeel.

  • Nope. De voordelen gelden alleen als beide mobiele abonnementen van hetzelfde merk zijn. Of als je combineert met een abonnement van T-Mobile.

  • Ja hoor! Er kunnen maximaal zes mobiele abonnementen worden gecombineerd met een Thuis abonnement.

  •  

    Je kan ook je mobiel abonnement van Tele2 voordeel krijgen met Klantvoordeel. Zolang je deze maar blijft combineren met het abonnement van T-Mobile. 

     

  • Yep, zolang het abonnement voor Internet en TV is aangemeld voor Klantvoordeel en gecombineerd wordt met een mobiel abonnement. Verander je wat in het abonnement voor Internet en TV, dan kunnen de voordelen veranderen. Dit is afhankelijk van de actievoorwaarden voor Klantvoordeel die dan gelden.

  • T-Mobile heeft wettelijk jouw officiële toestemming nodig om voordeel te geven. Daarom moet elk abonnement los worden aangemeld voor Klantvoordeel. Als je bij het bestellen van het Thuis abonnement aangeeft dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, is het Thuis abonnement automatisch aangemeld. Daarna moet je dus nog wel je mobiele abonnement aanmelden in My T-Mobile of via t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren. Als je bij het bestellen niet hebt aangegeven dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, dan kan je beide abonnementen alsnog in My T-Mobile aanmelden of via t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren.