Tele2 presents
lekker bezig!

Hè lekker, een nieuwsbrief vol met goed nieuws. Want we gaan als een malle bij Tele2. Maarrr… dat hadden we nooit gekund zonder onze klanten. Zonder jou dus! Omdat jullie tips geven, omdat jullie op ons stemmen, omdat jullie de tofste klanten ooit zijn. Die ons altijd verder helpen. Waardoor iedereen er beter van wordt. Dus hartstikke bedankt! In deze nieuwsbrief vind je de resultaten die we samen hebben behaald en waarom je top zit bij Tele2.

tiptop
4g-netwerk

Oké, met het 4G-netwerk zit het dus wel snor. Reden om te luieren? Nope. We zijn keihard bezig om het nog beter te maken. Zodat je straks o-ver-al kan bellen, whatsappen, snapchatten etc.
Daarnaast zijn we druk met Voice over Wifi. Hiermee heb je ook in een supersonisch geïsoleerde nieuwbouwwoning verbinding. Sterker nog, je hebt beter bereik en HD-audiokwaliteit, en je bent sneller verbonden. Zonder extra kosten. Tis wat!
Voice over Wifi. Wat?

mijntele2-app
steeds beter

Tele2 klanten vinden de nieuwe app een verbetering ten opzichte van de oude. Fieuw! Want daar ging het allemaal om. Toch zitten we nu niet achterover op onze lauweren te rusten. We blijven jullie punten verwerken en kijken hoe het de allerdikste app op aarde kan worden. En die van het heelal.
Een kleine greep uit wat we al hebben toegevoegd (er komt nog veel meer aan!):
1. 06-nummerknop aan het menu
2. De status van je factuur (openstaand, betaald etc.)
3. Het resterende aantal dagen van je maand
4. Je kunt zien hoeveel MB je hebt verbruikt
5. Voor Unlimited klanten is de button voor 1 extra GB is nu altijd zichtbaar
Alles over de MijnTele2-app

De klant-is-koning
service

Met behulp van nieuwe tools en trainingen voor onze mensen, lossen we problemen beter en sneller op. Zo hebben we bijvoorbeeld iDEAL beschikbaar gemaakt, zodat je eenvoudig kunt betalen als dat eens nodig is.
Verder besteden we veel aandacht aan klanttevredenheid. Waarschijnlijk heb jij er niet veel van gemerkt, maar wij wel. Afgelopen jaar werd er aanzienlijk minder gebeld naar de klantenservice. Mooi, dat betekent dat steeds minder mensen onze hulp nodig hebben.
Moet je ons toch ‘ns bellen voor iets? Dat is natuurlijk minder leuk. Snappen we. Daarom doen we ons stinkende best voor je. Het resultaat: 8 van de 10 gesprekken helpen we binnen een minuut naar tevredenheid. Zijn we best een beetje trots op.
Duurt het een keer wat langer, dan hoef je binnenkort niet meer te wachten: wij bellen jou gewoon terug.
Kortom, we zien dat de tevredenheid afgelopen jaar fors is toegenomen. Jeej!

jouw mening
telt

Leden van het Tele2 Klantenteam krijgen eens in de zoveel tijd een mailtje met daarin een link naar een vragenlijst. Die duurt maximaal vijf minuten. We testen bijvoorbeeld nieuwe functies in MijnTele2 of in de app. We vragen je reactie op een tekst of een nieuwe abonnementsvorm. Uiteindelijk wordt iedereen er dus beter van!
Meer weten
Tele2 tip voor schoon en snel toestel

Tips voor een snel
& schoon toestel

Wat heb je aan een ‘schone’ telefoon? Nou, minder drukte op je scherm en minder afleiding geeft rust in het koppie. Een tweede plus is dat je telefoon er minder snel traag van wordt. En je bespaart natuurlijk opslagruimte. Hoe dan?
Bekijk alle tips

voel je thuis
bij tele2

De beste deal van Nederland voor Thuis vind je bij Tele2. En dat hoef je niet zomaar te geloven, vraag het bijvoorbeeld aan internetten.nl. Tele2 staat voor keuzevrijheid en transparantie met internet al vanaf € 25,- per maand. Je kunt natuurlijk ook kiezen voor Internet en TV, of Internet en Bellen, of alles. Nou ja! Pakken dus, die beste deal!
Internet, bellen & TV thuis

Iets gemist?

Bekijk de vorige edities