TELE2 OP TV

Heb je ons lately gespot op TV? Kan heel goed. Hieronder vind je alle lopende campagnes. We hebben in het verleden ook campagnes de wereld in geholpen bij Tele2, om jou te laten zien wie we zijn en wat we doen. Unlimited voor iedereen, de Ouderen van Tegenwoordig, Jan Taminiau’s VR brillen…

Kennen julie deze nog (nog, nog, nog…)?

Tele2 op TV: Dit Wil Ik

FF ALLES

FF gamen tot je als enige over bent. Altijd overal unlimited voor maar 25,- per maand. Unlimited bingen, liken en streamen. Hoeveel data kan jij aan?

ONLINE HELDEN

Dit zijn de Online Helden, ze hebben het internet uit. Ze weten alles en kunnen alles. Ze trekken het internet helemaal leeg. Niet omdat het moet, maar omdat het kan.

DOE HET MET DATA BELLEN IS GEEN BELLEN MEER

Bellen met een belbundel in je abonnement is zóóó 1994! Data is alles wat je nodig hebt, only beppen via 4G.

DIT WIL IK KORTING OP ALLE BUNDELS

MOBILE FUTURE

Samen met @BorisLange gingen we op zoek naar de vetste ontwikkelingen van 2018: Voice, AR en meer! Het enige wat je nodig hebt is een schandalig snel 4G-netwerk, wat vette gadgets en je smartphone.

STREAM MET STIJL

Jan Taminiau heeft speciaal voor Tele2 limited edition Virtual Reality brillen ontworpen in verschillende kleuren. Om jou in stijl te laten streamen. Op de bril is aan de voorzijde een 7 inch HD-scherm verwerkt waar sprekende ogen ‘contact maken’ met de omgeving. Check maar!

HELEMAAL HUMMLIMITED

Bij Tele2 kun je helemaal zen streamen zonder de handrem erop. En dat illustreerden we met deze goeroe op Facebook Messenger.

HATERSGONNALOVE DEEL LIEFDE

Ondanks de lol wordt er steeds meer gehaat op internet. Tele2 bood tegenwicht met liefdevolle GIF-jes, plaatjes en soundbites om te downloaden en te delen wanneer iemand op internet zat te haten. Want liefde is het enige medicijn tegen haat

VLOGGER BOR

Onze techvlogger Boris reist de hele wereld over, met zijn smartphone als afstandsbediening van zijn leven. Dit was de meest recente trip van Boris. Niet omdat het moet, maar omdat het kan!

UNLIMITED SNAPPEN SELFIELENS

Ferry Doedens, Fred van Leer en Manuel Broekman maakten super super superselfies met de speciale Snapchat lens van Tele2.

TELE2 FREEDOM!

Waarom zou je vast moeten zitten aan een bedrijf voor een Sim Only abonnement? Wij staan ​​voor zorgeloze keuzevrijheid en dat kon je zien in deze campagne.

DE OUDEREN VAN TEGENWOORDIG

De Jeugd van Tegenwoordig maakte exclusief voor Tele2 een hele dikke hit. De boodschap? Bingewatchen tot je YouTube uit hebt. Niet omdat het moet, maar omdat het kan!