Simkaart: Tele2 is nu Odido

Alles over je simkaart

Op zoek naar informatie over je Tele2 simkaart of het activeren van je nieuwe simkaart? Tele2 is nu Odido geworden. Als je al een abonnement bij Tele2 had, verandert er niets aan je abonnement. Je houdt dezelfde voorwaarden die je al had, alleen heten we nu Odido. 

Informatie over je abonnement en over je simkaart vind je vanaf nu op de website van Odido. Bekijk hieronder welke dingen je direct zelf kunt regelen bij Odido.

Direct regelen

Heb je nog geen MijnTele2 of Mijn Odido? Dan staat onze Service voor je klaar.

Goed om te weten

Sim activeren

Je kunt je simkaart direct activeren via Mijn Odido (voorheen was dit MijnTele2). Ben je je simkaart kwijt of is hij stuk? Geen zorgen. Dan doen we een check via iDIN.

 

Nieuwe sim bestellen

Binnen 3 werkdagen krijg je je nieuwe simkaart thuisbezorgd. Je houdt natuurlijk je eigen telefoonnummer. Bij je nieuwe simkaart hoort een nieuwe pin- en pukcode.

Sim blokkeren

Is je simkaart kwijt of gestolen? Blokkeer hem dan meteen. Dan is hij niet meer bruikbaar. Doe bij diefstal ook aangifte.

Veelgestelde vragen

  • Odido is de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV in Nederland, voorheen bekend als Tele2. Wat is er veranderd? Je hebt bij Odido de keuze uit 4 unlimited abonnement en je kunt onze service 24/7 bereiken. Verder blijf je natuurlijk profiteren van dezelfde voordelen die je bent gewend van Tele2.

  • Tele2 is nu Odido. In Mijn Odido kun je 24/7 je simkaart of eSIM blokkeren of juist een nieuwe simkaart bestellen en activeren. Ga voor meer info naar odido.nl/service/simkaart.

  • Tele2 is nu Odido. In Mijn Odido kun je 24/7 je simkaart of eSIM blokkeren of juist een nieuwe simkaart bestellen en activeren. Ga meteen naar Mijn Odido.