Tele2 verlengt partnership met FC Utrecht

Tele2 en FC Utrecht hebben op woensdag 24 januari 2018 in stadion Galgenwaard, tijdens de wedstrijd FC Utrecht – Feyenoord, bekendgemaakt dat hun partnership is verlengd.

Barry Wissink, Managing Director Tele2 Zakelijk, licht toe: “We zijn heel enthousiast dat we de samenwerking hebben verlengd. Als connectiviteitspartner van FC Utrecht zetten we onze samenwerking graag op een typische Tele2-manier in, óók tijdens de komende seizoenen. In de afgelopen seizoenen hebben we al aan 26 goede doelen onze plek op het shirt van FC Utrecht gedoneerd. Ook lieten we de dromen van supporters uitkomen met het FC Utrecht DreamTeam. En voor de zakelijke supporters gaan en gingen we door het vuur, zoals bijvoorbeeld de ‘Eindbaas voor een dag’-actie bewijst. Hierbij schaduwde een ondernemer een wedstrijddag lang dé Eindbaas van FC Utrecht. Wij hebben dan ook ontzettend veel zin in de komende periode – gewoon, omdat het kan.”

“Tele2 en FC Utrecht hebben een natuurlijke fit,” vervolgt Martijn Standaart, Commercieel Directeur FC Utrecht. “Wat ooit startte met een eenmalige shirtsponsoring en een optreden van Kensington in de rust van een wedstrijd, is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een partnership op vele fronten. Dat dit nu is verlengd met Tele2 wederom als shirtsponsor en connectiviteitspartner, straalt vertrouwen uit. Daar zijn we als club erg trots op. We hebben met Tele2 als partner laten zien dat wanneer de juiste samenwerking er is, sportsponsoring in de breedste zin van het woord keihard werkt!”

Het partnership tussen Tele2 en FC Utrecht is met drie seizoenen verlengd. De samenwerking loopt nu tot medio 2021.

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Share on LinkedIn
Deel dit nieuws