Tele2 ‘Beste Winkelketen’ én ‘Beste Webshop’ in telecom-categorie

Voor het tweede jaar op rij is telecomprovider Tele2 uitgeroepen tot ‘Beste Winkelketen van Nederland’ en ‘Beste Webshop van Nederland’ in de categorie Telecom. Bijna 215.000 consumenten gaven gehoor aan de oproep om hun favoriete winkelketen en webshop te kiezen.In de categorie ‘Beste Winkelketen’ versloeg Tele2 overige finalisten KPN winkel en MediaMarkt. Als Beste Webshop werden Apple, Coolblue KPN winkel en MediaMarkt verslagen. De verkiezingen werden dit jaar voor de zestiende keer georganiseerd.

De ABN-AMRO Beste Winkelketen van Nederland is de grootste publieksverkiezing van Nederland. Aspecten waarop de deelnemende retailers de maat wordt genomen zijn service, deskundigheid, klantvriendelijk personeel, sfeer, vernieuwing, prijs-kwaliteitverhouding, acties & aanbiedingen en assortiment. Van de in de categorie Telecom genomineerde retailers haalde Tele2 met een 7,62 en een 7,59 de hoogste cijfers met de fysieke winkels en de webshop. In de beide categorieën blijkt de prijs nog steeds het belangrijkste aspect. Bij winkelketens wordt dit gevolgd door de samenstelling van het assortiment en acties & aanbiedingen, bij webshops zijn dit acties & aanbiedingen, gevolgd door de kwaliteit van de producten.

Klanttevredenheid boven alles

Volgens Leslie Hogeveen, Managing Director Consumer Mobile bij Tele2 betekenen de Beste Winkelketen én Beste Webshop prijzen in de categorie Telecom veel voor het bedrijf. “We vonden het al geweldig dat we deze award vorig jaar mochten winnen. Het was voor ons een extra aanmoediging om de klanttevredenheid nog verder te vergroten. En daar zijn we in geslaagd, zo blijkt. Dat consumenten ons deze prijzen nu voor de tweede keer gunnen is natuurlijk fantastisch. Een prestatie die we met alle medewerkers gezamenlijk hebben neergezet en waar we ongelooflijk trots op zijn.”

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Share on LinkedIn
Deel dit nieuws