Storing Tele2 opgelost

De storing is opgelost en op dit moment zijn al onze klanten weer online. Dit betekent dat alle klanten die helaas hinder hebben ondervonden gelukkig weer gebruik kunnen maken van al onze diensten in het buitenland. Klanten die toch nog hinder ondervinden adviseren we om hun mobiele telefoon te herstarten.

De storing is afgelopen vrijdagochtend 3 augustus begonnen en is in de loop van 4 augustus opgelost. Afgelopen vrijdag heeft één van onze internationale onderaannemers een technische update uitgevoerd die er voor heeft gezorgd dat wij, en andere wereldwijde operators, niet de service hebben kunnen bieden die onze klanten van ons verwachtten. Het aantal getroffen klanten is op dit moment nog niet duidelijk, maar het is iets dat we verder gaan analyseren.

Het spijt ons enorm dat we niet in staat zijn geweest het probleem eerder op te lossen. Gelukkig is onze dienstverlening weer zoals klanten die van ons verwachten. We gaan ons nu richten op het verder onderzoeken van de oorzaak en er alles aan doen om dit voor de toekomst te voorkomen.