Van Boxtel hoorwinkels kiest voor Tele2

Tele2 Nederland maakt vandaag bekend dat het een 3-jarig contract heeft gesloten met Van Boxtel hoorwinkels. De komende jaren verzorgt Tele2 geïntegreerde vaste en mobiele telefonie voor het hoofdkantoor en de 62 winkels. Deze week namen alle winkelmedewerkers hun gloednieuwe toestel in ontvangst tijdens een feestelijke bijeenkomst.

De integratie van vaste en mobiele telefonie garandeert de optimale bereikbaarheid van alle Boxtel hoorwinkels voor klanten en medewerkers. Wanneer winkelmedewerkers aandacht hebben voor de aanwezige klanten en dus niet kunnen opnemen, wordt het telefoongesprek automatisch gerouteerd naar het contactcenter in Waardenburg.

“Efficiënte bedrijfsvoering is cruciaal voor Van Boxtel,” geeft directeur Frans Story aan, “maar klantvriendelijk en uitstekende service staan boven alles. We zijn begonnen met het uitrollen van een nieuw winkelconcept en het was tijd om onze bereikbaarheid onder de loep te nemen. De optimale telefonische bereikbaarheid die Tele2 ons biedt, sluit naadloos aan bij de aandacht en kwaliteit waarmee Van Boxtel altijd klaar staat voor haar klanten.”

“Wij zien dat steeds meer bedrijven vertrouwen op telefonie uit de cloud, waardoor investeren in een dure eigen telefooncentrale niet meer nodig is,” aldus Barry Wissink, directeur Zakelijke Markt van Tele2. “Bedrijven willen bereikbaar zijn voor hun klanten en medewerkers. En groot of klein, Tele2 heeft altijd een passende oplossing voor elke ondernemer.”