Valentijn met Giga veel liefde: 4G Love Story

Als je heel veel van iemand houdt, is niets leuker dan diegene af en toe eens extra te verwennen. Daarom geeft Tele2 op Valentijnsdag al haar mobiele klanten 2GB data cadeau. En of ze dat nu gebruiken om elke vijf minuten een sexy snapchat te sturen of 5 uur te swipen op Tinder, dat mogen ze helemaal zelf weten!

Cilesta van Doorn, Managing Director Brand & Communications van Tele2: “We wilden onze klanten graag laten zien hoeveel we ze waarderen. En wat is er nou een mooier moment voor een liefdevolle geste dan Valentijn? Het cadeau lag bij ons voor de hand; absurd veel data.”

In de afgelopen dagen informeerde Tele2 al haar mobiele klanten per sms en mail al over het cadeau. De bijbehorende online video laat zien wat je allemaal met de data kunt doen. Op 14 februari vanaf 00.00u tot 23.59u hebben alle mobiele klanten gratis de beschikking over 2GB extra data zodat zij hun grote liefde of geheime Valentijn de hele dag kunnen verrassen met de leukste snaps, appjes, filmpjes en foto’s om te laten zien hoe bijzonder de ander voor hen is. Niet omdat het moet, maar omdat het kan natuurlijk.

valentijn