Tele2 presenteert: Freedom

Waarom zou je je als consument nog twee jaar vast laten leggen voor een Sim Only-abonnement? Tele2 staat voor zorgeloze keuzevrijheid en dat is te zien in de nieuwe campagne die vandaag online en op tv wordt gelanceerd. Lynn Jung, ’s werelds beste freerunner, laat op spectaculaire wijze zien dat je als consument bij Tele2 kunt gaan en staan waar je maar wilt, zonder dat iets of iemand je tegenhoudt. De commercial sluit aan bij de nieuwe Sim Only-abonnementen van Tele2, waarbij je als klant niet meer jaren vastzit omdat het moet, maar maandelijks kunt komen en gaan, gewoon omdat het kan.

Cilesta van Doorn, Managing Director Brand & Communications: “We maken het leven van onze klanten zorgelozer en leuker, door ze altijd razendsnel met alles en iedereen te verbinden. Onze volgende stap om het nog zorgelozer te maken is dat je bij Tele2 kunt komen en gaan wanneer je maar wilt. Deze vrijheid verdient een geweldige nieuwe campagne. Met onze vorige campagnes hebben we de lat heel hoog gelegd voor onszelf, maar laat dat nou net geen probleem zijn voor ’s werelds beste freerunner. Lynn Jung laat op geweldige wijze zien wat Tele2 haar klanten wil bieden: ultieme vrijheid.”

Emilio de Haan en Rogier de Bruin, Creative Directors van INDIE AMSTERDAM: “We zijn super trots op deze film, omdat we denken dat het gelukt is om de volgende stap in de Tele2 campagne te zetten. Dezelfde kleurrijke wereld, maar nog meer energie, nog meer spektakel, nog meer Tele2. ”

Tele2 is op een missie om het ‘connected’ leven van al haar klanten compleet zorgeloos te maken. Niet alleen kunnen zij overal in Nederland vertrouwen op het splinternieuwe LTE-advanced 4G-netwerk. Iedereen die vanaf nu een Sim Only-abonnement afsluit bij Tele2, kan daarbij ook gebruik maken van een contract dat zij maandelijks kunnen stopzetten. Dus zijn zij niet langer bij Tele2 omdat het moet, maar gewoon omdat het kan. Tele2 is de eerste provider die dergelijke abonnementen aanbiedt aan zowel consumenten als zakelijke gebruikers.

freedom-2