Tele2 IoT-event bewijst dat IoT de wereld écht verder helpt

Donderdag 28 september organiseert Tele2 IoT de elfde editie van IoT Talks op het Westergasterrein in Amsterdam.

IoT Talks is uitgegroeid tot een super inspirerende marktplaats waar state-of-the-art kennis en ideeën over het Internet of Things (IoT) worden uitgewisseld. Er zijn inspirerende demonstraties op het gebied van smart energy, connected en self-driving auto’s, smart agriculture, 3D-printing en meer. Daarnaast worden concrete showcases gepresenteerd waarin het noodzakelijke partner-ecosysteem samenvalt en de benodigde connectiviteit, hardware en software volledig zijn geïntegreerd waardoor bedrijven daadwerkelijk verder komen. Met meer dan 650 inschrijvingen is het evenement dan ook strak uitverkocht.

IoT Talks geeft niet alleen een blik in de toekomst waarin smart devices en smart solutions het leven gemakkelijker, efficiënter, leuker en beter maken, het evenement toont ook aan dat die toekomst in veel concrete gevallen al enige tijd geleden is begonnen.

Onder meer Jos Blejie (CEO van ICT Group) en Mark Raben (CTO van SAP) presenteren tijdens IoT Talks concrete case studies. Ieder van de 14 exposanten (waaronder Axians, Cisco Jasper, IBM, en Atos) brengt een inspirerende klantcase mee. In het Westerpark zijn donderdag ook robots en drones aanwezig. En daarnaast zijn er keynote speeches van onder meer Rami Avidan (CEO Tele2 IoT) en Leslie Shannon (Nokia’s Head of Ecosystem and Trend Scouting).

Deze line-up zorgt ervoor dat IoT Talks donderdag hét IoT Event van Nederland is dat je niet mag missen.