Tele2 introduceert: Unlimited!

Vanaf 17 mei kost onbeperkt, ongeremd, schandalig snel 4G-internet voor iedereen niet meer dan € 25,- per maand!

“Tele2 staat voor het opschudden van de markt. Vandaag veranderen we de mobiele markt in Nederland voorgoed – door klanten mobiel internet te geven zoals het bedoeld is,” zegt Jon James, CEO van Tele2 Nederland.

Vanaf woensdag 17 mei geeft Tele2 je unlimited data en unlimited bellen en sms’en, met overal schandalig snel 4G-internet, voor maar € 25,- per maand! En vanaf dan zijn de prijzen van onze andere bundels nog eens ongenadig aangescherpt.

Vastzitten aan je contract omdat het moet? Vrijheid omdat het kan! Tele2 heeft óók nog eens abonnementen die maandelijks opzegbaar zijn.

En natuurlijk vergeten we bij dit aanbod onze vaste klanten niet. Consumenten met een bestaand 24 GB-abonnement worden automatisch verhoogd naar Unlimited en gaan daarvoor slechts de genadeloos lage prijs van € 25,- per maand betalen. En consumenten met een bestaande lagere bundel kunnen ervoor kiezen om ook te upgraden naar een betere bundel inclusief Unlimited – in beide gevallen geldt dat de overige contractvoorwaarden en contractperiodes gewoon gelijk blijven aan wat ze waren!

Dat is mobiel internet zoals het bedoeld is. Omdat het kan.

___

Meer informatie vind je hier