Tele2 gekozen tot Beste Winkelketen & Webshop, opent POP-IN STORE

Tele2 schudt de Nederlandse telecommarkt op en wil daarbij dichtbij haar klanten staan. In 16 Tele2-winkels in verschillende steden in heel Nederland worden klanten daarom persoonlijk geadviseerd en ondersteund.

En met succes: de winkels en de webshop van Tele2 zijn vorige week donderdag uitgeroepen tot Beste Winkelketen en winnaar Webshop Award 2017-2018 in de categorie Telecom!

Deze waardering door duizenden consumenten vormt de perfecte basis voor een gloednieuwe winkelformule, waarmee Tele2 online en offline shoppen naadloos aan elkaar koppelt. Met de Tele2 POP-IN STORE kan Tele2 haar aanwezigheid in Nederlandse winkelstraten snel uitbreiden.

De eerste Tele2 POP-IN STORE gaat vrijdag 22 september officieel open en is gevestigd aan de Kerkstraat 53 in Hilversum.

In de POP-IN STORE word je geadviseerd over het Tele2-abonnement dat het beste past bij je wensen. Ook kun je alle populaire smartphones ter plekke uitproberen, en kun je er terecht met al je vragen over een bestaand abonnement. Als je in de POP-IN STORE een smartphone aanschaft, bezorgen we die de volgende dag al bij je thuis. En met een nieuw Sim Only abonnement ga je zelfs al direct bellend of internettend de POP-IN STORE uit!

Niet omdat het moet, maar omdat het kan.

_________________________________________________________

Je vindt de Tele2 POP-IN STORE in Hilversum op dit adres:

Tele2 POP-IN STORE
Kerkstraat 53