Freedom, freedom, freedom, omdat het kan

Tele2 is op een missie:  Het ‘connected’ leven van al haar klanten compleet zorgeloos maken. Niet alleen kunnen zij overal in Nederland vertrouwen op het splinternieuwe LTE-advanced 4G-netwerk. Iedereen die vanaf 1 februari een sim only abonnement afsluit bij Tele2,  kan daarbij ook gebruik maken van een contract dat zij maandelijks kunnen stopzetten. Dus zijn zij niet langer bij Tele2, omdat het moet, maar gewoon omdat het kan. Tele2 is de eerste provider die dergelijke abonnementen aanbiedt aan zowel consumenten als zakelijke gebruikers.

Malin Holmberg, CEO van Tele2 Nederland: ‘We zijn hier om het gebruik van mobiele telefoons zo zorgeloos mogelijk te maken. Op 1 februari nemen we weer een paar belangrijke stappen om ervoor te zorgen dat al onze klanten altijd verzekerd zijn van de allerbeste 4G-gebruikerservaring, zowel voor spraak als mobiel internet. Met bundels die het op elk prijsniveau mogelijk maken om te zwemmen in de mobiele data en de vrijheid voor al onze klanten om te komen en gaan wanneer ze willen.’

Meer data om er zeker van te zijn dat je nooit zonder zit
Tele2 kijkt voortdurend of de bestaande abonnementen goed overeenkomen met het gedrag van onze klanten. Op basis hiervan heeft Tele2 besloten om de middelste twee bundels van haar propositie te vergroten.. Van 4GB en 8GB naar respectievelijk 5GB en 10GB, uiteraard voor dezelfde prijs. De bundels van 1GB, 2GB en 24GB bundels dekken nog steeds ruim de behoeften van onze klanten, zoveel mogelijk data voor het door hen gewenste budget.

VoLTE voor iPhone
Tele2 heeft de selectie van Volte-enabled telefoons die geschikt zijn op het eigen netwerk, weer verder uitgebreid. Sinds afgelopen vrijdag kunnen ook iPhones gebruikers met de meest recente iOS-software op hun toestel zowel data-als spraakdiensten op Tele2’s eigen 4G-netwerk gebruiken. Klanten die iOS 10.2 hebben geïnstalleerd op de iPhone SE, de iPhone 6 en 6s reeks en de iPhone 7-reeks profiteren nu ook van HD geluidskwaliteit.

Ultieme vrijheid voor alle klanten
Met de nieuwe introducties bouwt Tele2 verder aan de ultieme keuzevrijheid voor haar klanten. Klanten kunnen verschillende spraak en data bundels kiezen en mixen. De medewerkers van Tele2’s zakelijke klanten kunnen ook data met elkaar delen met behulp van de zogenaamde company bundel. Alle medewerkers gebruiken een datapool. In combinatie met abonnementen die elke maand kunnen worden opgezegd, biedt dit organisaties maximale flexibiliteit.