4G-only abonnementen van Tele2

Sinds de lancering van onze netwerk kunnen wij onze klanten een geweldige 4G-gebruikservaring bieden op ons nieuwe netwerk tegen een hele scherpe prijs. Om hiervan te kunnen profiteren moeten klanten natuurlijk wel gebruik maken van een 4G-toestel.

Klanten die vanaf februari dit jaar een nieuw abonnement bij Tele2 afsluiten worden tijdens het bestellen er duidelijk op gewezen dat onze abonnementen alleen gebruikt kunnen worden in combinatie met een 4G-toestel, dit staat ook in de voorwaarden uitgelegd. Mocht iemand onverhoopt toch geen 4G-toestel gebruiken, dan ontvangt hij of zij van ons per sms en mail de vraag om dit alsnog te gaan doen.

Als een klant er voor kiest om dit niet te doen, blokkeren wij het gebruik van 3G-diensten tot de sim in een 4G-toestel zit. Of de klant kan besluiten om het abonnement te beëindigen. Voor de duidelijkheid dit geldt dus voor klanten die vanaf 1 februari een nieuw contract bij ons afsluiten.

Op deze landingspagina vind je de nodige informatie.

De blokkade is alleen gericht op klanten die geen 4G-toestel gebruiken. Klanten met een 4G-toestel die onverhoopt geen sterk 4G signaal kunnen ontvangen, kunnen uiteraard gebruik blijven maken van het 3G-signaal..