Ultrasnel internet thuis van Tele2

Ultrasnel internet thuis, niet omdat het moet, maar omdat het kan. Tele2 biedt nu vaste internetsnelheden tot 100 Mb/s met Internet Extra. Internet Extra kost €28 euro per maand en is vanaf vandaag verkrijgbaar. De diensten worden geleverd via het vaste netwerk van KPN en zijn vanaf nu beschikbaar bij 28% van de Nederlandse huishoudens. Het bereik breidt zich snel uit over het land.

Gerben Wijbenga, Director Consumer Tele2 Nederland: “Tele2 is ooit begonnen als een aanbieder van vaste telefonie- en internetdiensten. In de afgelopen 17 jaar hebben wij voortdurend de zakelijke- en consumentenmarkt succesvol weten uit te dagen met aantrekkelijke producten voor lage prijzen. Na de introductie van ons 4G-netwerk in november van vorig jaar, is dit een volgende mijlpaal om trots op te zijn. Met onze nieuwe en toekomstbestendige mobiele en vaste netwerken bieden we onze klanten kwalitatieve, betaalbare en snelle internettoegang waar en wanneer zij het maar nodig hebben.”

Tele2 en KPN hebben in juli 2015 een zevenjarige overeenkomst getekend voor verbeterde toegang tot het vaste KPN-netwerk. Deze overeenkomst stelt Tele2 in staat om klanten hogere snelheden te bieden, vandaag tot 100 Mb/s. In combinatie met de uitrol van het eigen nieuwe LTE-Advanced 4G-netwerk zorgt het nieuwe snelle vaste breedbandnetwerk ervoor dat Tele2 tegemoet kan komen aan de groeiende behoefte aan data en snel internet bij zowel consumenten als zakelijke klanten.

Postcodecheck
Internet Extra biedt ultrasnel internet tot 100Mb/s. Wat de exacte snelheid is, kan per adres verschillen. De daadwerkelijke snelheid die een klant thuis ervaart op de pc of mobiele telefoon hangt af van verschillende factoren. Klanten kunnen via een postcodecheck achterhalen wat de verwachte snelheid op hun adres zal zijn.

Productinformatie
Het Internet Extra abonnement kost €28 per maand en is per 1 februari beschikbaar. De eerste drie maanden betalen klanten €10 per maand. Gecombineerd met TV Basis en een vaste telefoonlijn betalen klanten €40 per maand.

Bestaande Tele2 klanten krijgen ook de mogelijkheid om over te stappen naar het
Internet Extra abonnement, voor zover dit beschikbaar is op hun adres.

Meer informatie vind je via https://www.tele2.nl/shop/thuis/internet-abonnement/