Tele2 wint loden leeuw

Vanavond maakt het TV-programma Radar bekend welk bedrijf, volgens hun kijkers, de meest irritante reclame van het jaar heeft gemaakt. Enkele weken geleden hoorden wij al dat Tele2 een van de genomineerden was met onze campagne ‘De ouderen van tegenwoordig’.
En na alle mooie prijzen die we het afgelopen jaar hebben ontvangen voor onze campagnes, is hier op de valreep nog eentje bijgekomen; De Loden Leeuw.

Heel jammer, wij hebben deze commercial met liefde gemaakt: Juist met ouderen in gedachten, om te laten zien dat ze ook midden in het leven staan en jong van hart zijn.

En zoals bij al onze campagnes vertellen wij ons verhaal op een hele uitgesproken, vrolijke en opvallende manier. Dat brengt ons heel veel waardering, leuke reacties en zelfs hele mooie prijzen. En waar mensen van je houden omdat je opvalt en anders dan anderen bent, zijn er vaak ook enkele mensen die dat niet leuk vinden. Dat hoort erbij.

Het tekent wel onze ambitie dat we dan ook daarin de beste blijken te zijn en vanochtend in onze prachtige winkel in Amstelveen met een grote glimlach de Loden Leeuw in ontvangst hebben genomen. Niet omdat het moest, maar omdat kan. Hij krijgt een mooi plekje in onze prijzenkast.

loden-leeuwCilesta van Doorn, managing director Brand & Communication Tele2 Nederland