Tele2 verbindt fans Ronnie Flex in Ahoy

Nog een week en dan staat Ronnie Flex voor het eerst in een stampvol Ahoy. Ronnie Flex & Friends belooft een fantastische avond te worden. En als vriend van Ronnie zorgt Tele2 ervoor dat zijn fans niks hoeven te missen. In de week voorafgaand aan het concert geeft Tele2 de laatste exclusieve golden circle tickets weg. In Ahoy zorgen de Tele2 Rocketeers ervoor dat fans het concert ter plekke zorgeloos kunnen streamen door gebruik te maken van het nieuwe 4G-netwerk van Tele2. Via deze menselijke 4G-hotspots posten fans filmpjes direct op Instagram gezet en delen ze makkelijk de laatste Snapchats van hun idool, gewoon omdat het kan.

De samenwerking tussen Tele2 en Ronnie Flex begon al eerder met de nummer 1-hit “Niet omdat het moet, ft. Lil Kleine”. Nu brengt de kroonprins van de Nederlandse hiphop zijn muzikale vrienden bij elkaar in de muziektempel van Rotterdam. Samen met SFB, Jonna Fraser, Bokoesam, Broederliefde, Sevn Alias, Monica Geuze, Mr. Polska, Teske, en natuurlijk Lil’ Kleine zet Ronnie z’n hometown voor één avond vol-le-dig op z’n kop. En Tele2 is erbij zodat iedereen zorgeloos het hele concert lang online kan blijven. Met het supersnelle 4G-netwerk van Tele2 en met speciale powerpacks die je smartphone de hele avond genoeg energie geven.

Cilesta van Doorn, managing director Brand & Communications bij Tele2: “Wij zijn heel trots dat we als partner van Ronnie een bijdrage mogen leveren aan zijn concert. Onze eerste samenwerking resulteerde al in de nummer 1-hit ‘Niet omdat het moet’. Tele2 is niet een traditionele sponsor. Wij willen graag een relatie of samenwerking aangaan als we ook daadwerkelijk iets kunnen toevoegen. In dit specifieke geval maken we mogelijk dat niemand iets hoeft te missen van het concert door de introductie van onze Tele2 Rocketeers. Dus mis nix! En kom 17 juni naar Ahoy.”

Komende week lanceert Tele2 een exclusieve minidocumentaire over Ronnie Flex in de aanloop naar het concert waar hij van jongs af aan over heeft gedroomd. De video wordt verspreid via de social kanalen van Tele2. Daar worden ook de allerlaatste kaarten weggegeven. Klanten van Tele2 konden eerder al gebruik maken van een speciale korting op een toegangsbewijs voor Ronnie Flex & Friends.

RFA_poster_small