Tele2 lanceert Unified Communications oplossing voor MKB

Tele2 breidt haar dienstverlening vanaf vandaag uit met UC-One, een laagdrempelige Unified Communications cloud-oplossing voor het MKB. De totaaloplossing integreert naadloos met Tele2’s cloud telefoniedienst Hosted Voice. Organisaties krijgen hierdoor de mogelijkheid om medewerkers altijd en overal slimmer te laten werken, en dat zonder investeringen.

Met UC-One hebben gebruikers op hun laptop, desktop of smartphone direct beschikking tot een overzichtelijke omgeving met chatfuncties inclusief spraak en video- en groepsgesprekken, beschikbaarheidsinformatie en de mogelijkheid om documenten en/of schermen te delen. Via de selfserviceportal Mijn Tele2 kunnen bedrijven eenvoudig zelf het aantal gebruikers aanpassen.

Fedor Hoevenaars Managing Director zakelijke markt Tele2 Nederland: “Organisaties zijn altijd op zoek naar nieuwe mogelijkheden om efficiënter te werken. Unified Communications van Tele2 kan daarbij helpen. UC-One biedt de meest gebruikte elementen van populaire UC-platformen, maar heeft als unieke kenmerk dat het volledig integreert met vaste en mobiele telefonie voor functies als extern uitbellen, unified presence en één voicemail. Beter bereikbaar en efficiënter samenwerken dus. Met als resultaat een hogere productiviteit. Één totaaloplossing voor de complete bedrijfscommunicatie, wie wil dat nou niet?”

Tevens biedt Tele2 vanaf vandaag de mogelijkheid om Hosted Voice te integreren met de bestaande Skype for Business omgeving van de klant. Dit maakt uitgaand te bellen vanuit de Skype-omgeving, vast-mobiel integratie en unified presence mogelijk.

Meer informatie over totaalcommunicatie met UC-One van Tele2 vind je hier.