Tele2 lanceert 4TB databundel

Volgende week, woensdag 2 november, lanceert Tele2 nieuwe zakelijke mobiele abonnementen. Zakelijke mobiele gebruikers kunnen voortaan eenvoudig individuele abonnementen samenstellen die zo goed mogelijk aansluiten op het gebruik van iedereen binnen hun organisatie. Standaard is onbeperkt bellen inbegrepen, de bijbehorende individuele databundels variëren van 1 tot 24 GB. Ook is een 100 minuten bel /sms of data-only abonnement mogelijk.  Tele2 introduceert ook Company Bundles: één groot datategoed, waar alle medewerkers binnen een organisatie gebruik van kunnen maken. Deze variëren in grootte van 20GB tot en met 4TB; de allergrootste databundel van heel Nederland. De abonnementen worden aangeboden als Sim-Only of in combinatie met de laatste 4G-toestellen.

Tele2 bouwt momentum in de zakelijke mobiele markt
Met de lancering van het eerste 4G-only netwerk ter wereld heeft Tele2 razendsnel het vertrouwen weten te winnen van zakelijke mobiele gebruikers. In minder dan een jaar tijd hebben tienduizenden bedrijven en vele overheidsorganisaties gekozen voor de mobiele diensten van Tele2 en in totaal maken sinds vorige week meer dan 1 miljoen klanten gebruik van het Tele2 4G-netwerk. Barry Wissink, managing director zakelijke markt: “Iedereen gebruikt zijn mobiele telefoon anders, wij vinden het belangrijk dat zakelijke gebruikers eenvoudig voor iedere medewerker een abonnement op maat kunnen samenstellen. Ons nieuwe 4G-netwerk stelt ze in staat om maximaal te profiteren van mobiele connectiviteit en daarnaast zorgen onze abonnementen voor maximale grip op de kosten. Dus weer een zorg minder voor zakelijke mobiele gebruikers”

Company bundles
Naast individuele bundels biedt Tele2 vanaf volgende week zakelijke gebruikers ook de mogelijkheid om gebruik te maken van company bundles Een gezamenlijke datapool waar meerdere medewerkers uit putten. Er is keuze uit bundels van 20, 50, 100 en 500GB, 1, 2 en zelfs 4TB. De company bundles kunnen worden gebruikt in combinatie met een belbundel of data only. Daarnaast kun je ook voor een individuele databundel kiezen voor een (aantal) medewerkers die veel data verbruiken. Als hun individuele bundel op is, schakelt de medewerkers automatisch over naar de company Bundle datategoed.

Grip op verbruik en kosten
Op basis van historisch verbruik en toekomstige ontwikkelingen adviseert Tele2 haar klanten over de omvang van het datategoed. Via een gebruiksvriendelijke online portal hebben zakelijke klanten voortdurend inzicht in het verbruik van medewerkers. Maandelijks kunnen de limieten van individuele medewerkers en het totale datategoed worden aangepast. Daarnaast kunnen klanten per medewerker bepalen wat er na overschrijden van die limiet gebeurt: normaal data gebruik, minimaal datagebruik of helemaal geen datagebruik meer. Medewerkers ontvangen per sms een notificatie bij het bereiken van 80% en bij 100% van hun tegoed. De online beheertool geeft dus volledig inzicht en controle over verbruik en kosten

De opbouw van de abonnementen met de individuele bundels en de company bundels van Tele2 Mobiel 4G maakt de nieuwe abonnementen geschikt voor grote en kleine zakelijke organisaties.

Op de website van Tele2 vind je alle informatie over de nieuwe zakelijke mobiele abonnementen.