Tele2 bundelt creativiteit met Lil’ Kleine en Ronnie Flex ‘Niet Omdat Het Moet, maar gewoon omdat het kan’

Vandaag wordt de single van Lil’ Kleine en Ronnie Flex ‘Niet Omdat Het Moet’ gelanceerd. Als fans van dit populaire hip-hop duo heeft Tele2 dit nummer omarmd en een spectaculaire video mogelijk gemaakt die het succesvolle mantra ‘Niet omdat het moet, maar omdat het kan’ onderstreept. Dit mantra en muziek vormen de basis van de opvallende Tele2-campagne van INDIE Amsterdam. De samenwerking met Lil’ Kleine en Ronnie Flex is volgens het bureau dan ook een geweldige mogelijkheid voor Tele2 om content te creëren waarmee ze hun consumenten weer kunnen verrassen. Het resultaat is een gedurfde samenwerking met het duo, bekend van onder andere de hit ‘Drank en Drugs’.

Managing Director Brand & Communication Tele2, Cilesta van Doorn: “Als telecombedrijf zijn we natuurlijk gewend om mensen met elkaar te verbinden. Zo kwam er een geweldige samenwerking tot stand met INDIE Amsterdam en het duo Lil Kleine, Ronnie Flex en producer Jack $hirak. Samen met Vlaamse regisseur Youssef Chellak hebben we de ultieme manier gevonden om ‘Niet omdat het moet, maar omdat het kan’ tot leven te brengen.”

Emilio de Haan van INDIE voegt toe: “Lil’ Kleine en Ronnie Flex leven naar het Tele2 mantra ‘niet omdat het moet, maar omdat het kan’. Ze zijn de helden van de jonge doelgroep waardoor we deze op een unieke manier kunnen bereiken.”

Vanaf 12 februari zijn de single ‘Niet Omdat Het Moet’ en het album WOP, waar de single deel van uit maakt, te streamen op Spotify en de andere streaming kanalen. Het album is tevens te koop op iTunes en fysiek op bol.com of via de platenzaken.

Lil Kleine ft Ronnie Flex - Niet omdat het moet