Tele2 biedt de nieuwe iPhone 7 en iPhone 7 Plus vanaf 16 september

Tele2 voegt de nieuwste Apple toestellen, de iPhone 7 en de iPhone 7 Plus toe aan haar assortiment. De nieuwe iPhone heeft een sterk verbeterd camera systeem, is water- en stofdicht en heeft voor het eerst een stereo speaker systeem. De nieuwe A10 Fusion chip zorgt voor een krachtige prestatie. De nieuwe batterij in de iPhone 7  en 7 Plus is de meest duurzame batterij die ooit in een iPhone is gebruikt, wat zorgt voor zeer lange batterijtijd. Consumenten kunnen de nieuwe toestellen nu al bestellen via de Tele2-website. Vanaf vrijdag 16 september is het toestel beschikbaar in Tele2 winkels en op de Tele2.nl website.

Bij Tele2 kunnen consumenten optimaal profiteren van de mogelijkheden van de nieuwe iPhone 7 en iPhone 7 Plus.  Het razendsnelle eigen 4G-netwerk en de grote databundels van Tele2 zorgen ervoor dat klanten echt zorgeloos kunnen genieten, Omdat het kan. Tele2 biedt de nieuwe iPhone 7 met 32GB intern geheugen in combinatie met vijf verschillende databundels. Bijvoorbeeld een 4GB databundel met onbeperkt bellen en SMS. Klanten betalen €21,- per maand voor internet en bellen en gedurende 24 maanden €28,- voor het toestel. De totale kosten per maand zijn €49,-. Een compleet overzicht van alle prijzen van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus is hier te vinden.

De iPhone 7 en iPhone 7 Plus maken gebruik van het iOS 10, de grootste release ooit van ’s werelds meest geavanceerde besturingssysteem. Een compleet overzicht van alle prijzen van Apple toestellen is hier te vinden. Voor meer informatie over de iPhone toestellen, bezoek www.apple.com/iphone.: