Nieuwe mobiele 4G-abonnementen bij Tele2

Vandaag lanceert Tele2 haar nieuwe 4G-abonnementen. Klanten hebben voortaan meer keuzevrijheid en uiteraard nog steeds een genadeloos lage prijs voor heel veel data, zodat zij zorgeloos kunnen genieten van hun mobiel. Klanten kunnen zelf bepalen welke combinatie zij maken met de internetbundels van 1, 2, 4, 8 of 24GB en met de belbundels van 100 minuten/SMS of onbeperkt bellen en sms’en. Het is vanaf nu bijvoorbeeld mogelijk om de 24GB-bundel te combineren met kleinste belbundel.

Chief Commercial Officer Consumer Adrian Garrett: “De lancering van onze eigen 4G-abonnementen in november vorig jaar, heeft echt een verandering teweeg gebracht in de manier waarop mensen hun telefoon gebruiken. Met onze nieuwe propositie zorgen we ervoor dat we blijven voldoen aan de behoefte van onze klanten en hen met heel veel data in staat stellen om het hele internet binnen te halen op hun mobiel.”

161103-overzicht-nieuwe-mobiele-4g-abonnementen

Wat is er veranderd?
-       Introductie van losse bel/SMS bundels 100minuten/SMS (€2,- p/m) of onbeperkt bellen/sms’en (€6,- p/m)
-       Alle vijf de internetbundels zijn vrij te combineren met onbeperkt bellen/sms’en of 100 minuten/SMS
-       De 1,5GB bundel is uitgebreid naar 2GB

In november 2015 lanceerde Tele2 haar eigen nationaal dekkende 4G-netwerk, disruptieve abonnementen met grote internetbundels voor een genadeloos lage prijs. Ondersteund door de verrassende merkcommunicatie bleek Nederland als snel geïnteresseerd in het aanbod van Tele2. In minder dan 12 maanden groeide het mobiele klantenbestand met bijna 20% tot meer dan een miljoen mensen. Met het oog op de ambitie om ’s werelds eerste 4G-only operator te worden, lanceerde Tele2 in maart 2016 als eerste VoLTE (bellen via 4G). Inmiddels profiteren meer dan 50.000 Tele2 klanten van de hogere spraakkwaliteit van deze techniek. Samen met toestelfabrikanten werkt Tele2 eraan om in de komende maanden nog veel meer toesteltypes gebruik te kunnen laten maken van VoLTE.