Hoge korting bij opening Tele2-winkel in Haarlem

Diemen, 24 juni- Tele2 opent op zaterdag 25 juni een winkel aan de Grote Houtstraat 55 in Haarlem. De winkel gaat om 10:00u open. Voor de eerste 50 klanten geldt een unieke openingskorting: zij ontvangen 48,8% korting op een Apple iPhone 6S 16GB met een 2-jarig abonnement. Deze korting geldt voor de gehele abonnementsduur.

Het Tele2-promotieteam zal het hele weekend in de binnenstad van Haarlem aanwezig zijn om de winkelopening aan te kondigen. Om zeker te zijn van één van de 50 abonnementen is het raadzaam om op tijd bij de winkel te verschijnen.

De openingsactie voor de eerste 50 klanten bestaat uit 48,8% korting op een 2-jarig abonnement met een Apple iPhone 6S 16GB. In plaats van €43,- per maand betalen deze klanten gedurende de hele abonnementsduur €22,-.

Tele2 is een van oorsprong Zweedse telecomprovider die al vanaf 1997 op de Nederlandse markt actief is. Om dichter bij de klanten te komen, is Tele2 vanaf eind 2015 begonnen met het openen van eigen winkels. De winkel in Haarlem is, naast Amsterdam en Amstelveen, de derde in de provincie Noord-Holland en de achtste winkel in Nederland.

Meer informatie over de winkel:
Tele2 Winkel Haarlem
Grote Houtstraat 55
2011 SE Haarlem

De winkel is zeven dagen per week geopend.
Meer informatie over de winkel en de openingsactie vind je hier.