Galaxy S7 ‘proefritten’ bij Tele2-winkels

Afgelopen zondag presenteerde Samsung in Barcelona de twee nieuwste versies van de Galaxy onthuld: de S7 en de S7 Edge. Vanaf vandaag kunnen geïnteresseerden de echte toestellen zelf zien, voelen en proberen bij Tele2. De Tele2-winkels in Amersfoort, Amstelveen en Den Haag en vanaf donderdag ook Nijmegen zijn vier van de in totaal 20 exclusieve locaties waar de toestellen al liggen. Vanaf 11 maart zijn de toestellen leverbaar, maar vanaf woensdag 24 februari kunnen mensen al een bestelling plaatsen. In combinatie met de grote 4G-databundels op het eigen netwerk, biedt Tele2 introductieaanbiedingen voor een genadeloos lage prijs. Zo kost de Samsung Galaxy S7 met een 4GB databundel en onbeperkt bellen en SMS €39,- per maand.

De eerste reacties op het toestel zijn positief. Met dit toestel kunnen klanten profiteren van de laatste ontwikkelingen van het eigen 4G-netwerk van Tele2. Door carrier aggregation zijn bijvoorbeeld downloadsnelheden haalbaar van boven de 100Mbps. Ook zijn de nieuwe S7 en S7 Edge geschikt voor bellen over 4G (VoLTE).

De populariteit van de Samsung Galaxy-toestellen bleek de afgelopen weken wederom bij de opening van de nieuwe Tele2-winkels, waarbij enthousiaste fans letterlijk bereid zijn om in weer en wind hele nachten in de rij te staan voor een speciale aanbieding voor de Galaxy S6

Samsung Galaxy Gear VR-bril bij een nieuw toestel
Klanten van Tele2 die tussen 24 februari en 10 maart een nieuwe S7 of S7 Edge bestellen, ontvangen na aankoop ook een gratis Gear VR-bril, die zij samen met het toestel kunnen gebruiken voor een echte virtual reality beleving.