Feestelijke opening Tele2-winkel in Nijmegen

Tele2 heeft vandaag voor het eerst de deuren geopend van zijn winkel in Nijmegen. Op zaterdag 27 februari nodigt Tele2 heel Nijmegen uit voor een feestje in de winkel aan de Broerstraat 29. Voor de eerste 100 klanten geldt namelijk een unieke openingskorting: zij ontvangen 50% korting op een Samsung Galaxy S6 Edge met een 2-jarig abonnement. Deze korting geldt voor de gehele abonnementsduur. Ook zijn er verschillende winacties. De winkel gaat om 10:00u open.

Het Tele2-promotieteam is sinds vandaag in de binnenstad van Nijmegen aanwezig om de winkelopening aan te kondigen. Om zeker te zijn van één van de 100 abonnementen is het raadzaam om zaterdag op tijd bij de winkel te verschijnen.

De openingsactie voor de eerste 100 klanten is 50% korting op een 2-jarig abonnement met een Samsung Galaxy S6 Edge. In plaats van €42,- per maand betalen deze klanten gedurende de hele abonnementsduur €21,- voor het toestel, onbeperkt bellen en sms’en en 4GB aan data. Deze 100 klanten worden meteen aangesloten en kunnen bellend de winkel uit wandelen.

Primeur: Samsung S7 en S7 Edge

De Tele2-winkel in Nijmegen is één van de in totaal 20 exclusieve locaties in Nederland waar de Samsung S7 en de S7 Edge al te aanschouwen en te proberen zijn. Deze toestellen zijn leverbaar vanaf 11 maart, maar klanten kunnen nu al een bestelling plaatsen.

Tele2 is een van oorsprong Zweedse telecomprovider die al vanaf 1997 op de Nederlandse markt actief is. Om dichter bij de klanten te komen, is Tele2 vanaf eind december 2015 begonnen met het openen van eigen winkels. De winkel in Nijmegen is de vierde winkel, na Amstelveen, Amersfoort en Den Haag.

Meer informatie over de winkel en de openingsactie vind je hier.