Feestelijke opening Tele2-winkel in Den Haag

Diemen, 19 februari- Tele2 opende gisteren, op donderdag 18 februari, voor het eerst de deuren van zijn winkel in Den Haag. Op zaterdag 20 februari nodigt Tele2 heel Den Haag uit voor een feestje in de winkel aan de Spuistraat 19. Voor de eerste 100 klanten geldt namelijk een unieke openingskorting: zij ontvangen 48,8% korting op een Samsung Galaxy S6 Edge met een 2-jarig abonnement. Deze korting geldt voor de gehele abonnementsduur. De winkel gaat om 10:00u open.

Het Tele2-promotieteam is al sinds donderdag in de binnenstad van Den Haag aanwezig om de winkelopening aan te kondigen. Om zeker te zijn van één van de 100 abonnementen is het raadzaam om op tijd bij de winkel te verschijnen.

De openingsactie voor de eerste 100 klanten is 48,8% korting op een 2-jarig abonnement met een Samsung Galaxy S6 Edge. In plaats van €41,- per maand betalen deze klanten gedurende de hele abonnementsduur €21,- voor het toestel, onbeperkt bellen en sms’en en 4GB aan data.

Tele2 is een van oorsprong Zweedse telecomprovider die al vanaf 1997 op de Nederlandse markt actief is. Om dichter bij de klanten te komen, is Tele2 vanaf eind december 2015 begonnen met het openen van eigen winkels. De winkel in Den Haag is de derde winkel, na Amstelveen en Amersfoort.

Meer informatie over de winkel en de openingsactie vind je hier.