Feestelijke opening Tele2-winkel in Amersfoort

Opening winkel Amersfoort

Op zaterdag 13 februari opende Tele2 zijn tweede winkel: in Amersfoort. De eerste klanten stonden ’s nachts om 00.45 uur al voor de deuren van de winkel om kans te maken op de speciale openingsaanbieding: 48,8% korting op een tweejarig abonnement met een Samsung S6 Edge met onbeperkt bellen en 4GB aan data. Om 08.30 uur was dit aantal opgelopen naar 160 man terwijl de winkel pas om 10.00 uur open ging. Alle 100 eerste klanten kregen een nummertje waarna zij konden wachten tot zij naar binnen konden gaan.

Het Tele2-promotieteam was al sinds woensdag in de binnenstad van Amersfoort aanwezig om de winkelopening aan te kondigen. Verschillende inwoners informeerden toen al of ze met slaapzakken voor de winkel zouden moeten bivakkeren om tot de eerste 100 klanten te behoren.

De openingsactie voor de eerste 100 klanten was 48,8% korting op een 2-jarig abonnement van 4GB met een Samsung Galaxy S6 Edge. In plaats van €41,- per maand betalen deze klanten gedurende de hele abonnementsduur €21,-.

Tele2 is een van oorsprong Zweedse telecomprovider die al vanaf 1997 op de Nederlandse markt actief is. Om dichter bij de klanten te komen, is Tele2 vanaf eind december 2015 begonnen met het openen van eigen winkels. De eerste winkel staat in Amstelveen, als tweede locatie was de eer aan Amersfoort. Op donderdag 18 februari opent Tele2 weer een winkel. Dan is Den Haag aan de beurt.

Meer informatie:

Tele2 Winkel Amersfoort
Utrechtsestraat 42
3811 LC
Amersfoort

Meer informatie over de winkels van Tele2 vind je hier.