1 miljoenste mobiele klant verrast, omdat het kan

998, 999, 1 miljoen! Sinds de lancering van Tele2’s eigen 4G-netwerk in november 2015 is het aantal mobiele klanten met bijna 20% toegenomen. En in de maand oktober mochten wij de 1 miljoenste mobiele gebruiker verwelkomen. Natuurlijk hebben we even uitgezocht wie precies nummer 1 miljoen was, want wat is er nou leuker dan haar thuis persoonlijk te bedanken, en welkom te heten bij Tele2. Niet omdat het moet maar omdat het kan.

Jij bent te gek!
Cilesta van Doorn, Managing Director Brand & Corporate Communications Tele2: “We doen er alles aan om al onze klanten elke dag weer met plezier gebruik te laten maken van onze diensten. En elke nieuwe klant is voor ons ongelofelijk belangrijk. Als je dan op een bepaald moment de 1 miljoenste mobiele klant mag verwelkomen, is dat natuurlijk extra bijzonder. Want het voelt als een bevestiging dat wij de juiste dingen aan het doen zijn. Een klein feestje leek ons dan ook de beste manier om Dana te bedanken.”

Bij de lancering van het nieuwe 4G-netwerk november vorig jaar, ontvingen alle bestaande klanten niet alleen een vaste verdubbeling van hun databundels. Alle klanten ontvingen ook een enorme poster met de tekst, Jij bent te gek! Om duidelijk te maken hoe belangrijk zij zijn voor Tele2. Ook in de afgelopen zomer verraste Tele2 haar bestaande klanten met een gratis roaming-bundel, zodat ze ook tijdens hun vakantie zorgeloos konden blijven internetten.

De 1 miljoen mobiele klanten bestaan uit zowel zakelijke gebruikers als consumenten.

1-miljoenste-mobiele-klant