Vlinders in je buik, gewoon omdat het kan

Het hoge woord is eruit: Tele2 start een datarevolutie in Nederland. Vanaf nu hoef je je mobieltje niet meer te gebruiken met de handrem erop. Nu kun je alles doen wat je wilt, gewoon omdat het kan en vooral zonder je zorgen te hoeven maken. Vanaf het moment dat wij de licentie kregen voor het bouwen van ons eigen netwerk, bijna drie jaar geleden, hebben we naar dit moment toegeleefd en nu is het zover. Het netwerk staat er en wij gaan er vanaf nu voor zorgen dat je kunt baden in de data. Dus nooit meer wachten tot je thuis bent om je favoriete Netflix serie te kijken, nooit meer op zoek naar de code van iemands WiFi. Vanaf nu deel je zorgeloos al je bijzondere mooie of rare belevenissen op Instagram, videobel je met de hele wereld. En geniet je overal en altijd van alle muziek op Spotify. Haal het maximale uit je mobiel. Niet omdat het moet, maar omdat het kan.

Zolang Tele2 bestaat, hebben we de markt uitgedaagd om dingen blijvend te veranderen. Om bellen en internetten toegankelijk en makkelijk te maken. En nu gaan we dat weer doen: we starten een vrolijke mobiele datarevolutie.

We willen de markt openbreken met een grote glimlach. Van een liefdevolle brief naar al onze mobiele klanten als dank voor hun hulp en vertrouwen bij de aanleg van ons eigen mobiele 4G-netwerk, tot de enorme glimlach van 14 gigantische emoji’s die vorige week door heel Nederland opdoken. En vanaf een paar minuten geleden is onze, naar mijn idee prachtige, nieuwe commercial te zien op alle Nederlandse tv-zenders. Met het verhaal over ons nieuwe 4G-netwerk, waarmee je verzekerd bent van supersnel internet, geweldige dekking en een genadeloos lage prijs. En ik moet eerlijk zeggen dat ik op een leuke manier best nerveus ben en razendbenieuwd naar jouw mening. Dus laat me weten wat je er van vindt. Niet omdat het moet, maar natuurlijk alleen maar…omdat het kan.

We houden contact,

Cilesta van Doorn