HBO GO bij Tele2

Diemen, 13 april 2015- Klanten van Tele2 kunnen vanaf nu ook HBO GO gebruiken via Smart TV, smartphone, tablet en computer. Dat betekent dat zij op ieder moment kunnen kijken naar topfilms en de nieuwste afleveringen van hitseries zoals Game of Thrones, Silicon Valley en Outlander. Dus overal in huis, maar ook onderweg of op het strand. Deze uitbreiding is voor Tele2 een nieuwe stap om het aanbod op het gebied van internet, vaste telefonie en televisie nog beter te laten aansluiten op de behoefte van Nederlandse consumenten.

Met HBO GO kijk je overal in Nederland op maximaal drie (mobiele) apparaten tegelijkertijd naar het aanbod films, series en documentaires dat HBO Nederland te bieden heeft. De HBO GO app is gratis te downloaden en is onderdeel van het HBO-abonnement. Om toegang te krijgen tot de app dient de gebruiker zich eenmalig te registreren via de app of website. De app is beschikbaar voor iOS en Android.

Voor meer informatie: http://www.hbogo.nl of https://www.tele2.nl/thuis/tv-abonnement/hbo/