Efficiënte telefonieoplossingen voor grote organisaties

Communicatie is een belangrijke spil in de zoektocht naar de optimale bedrijfsvoering. Vandaar dat veel bedrijven kiezen voor integratie van hun mobiele en vaste telefonie. Grotere organisaties bleven veelal achter in deze efficiëntieslag, vanwege de aanwezigheid van een dure vaste telefooncentrale. Met Mobile Connect levert Tele2 deze bedrijven nu een praktische oplossing voor vast-mobiele integratie, gebruikmakend van de bestaande telefooncentrale. Eerder al lanceerde Tele2 geïntegreerde vast-mobiele diensten voor het MKB met haar eigen Hosted Voice.

Managing Director Zakelijke Markt Barry Wissink: “Mobile Connect biedt onze grootzakelijke klanten een flexibele oplossing die zij volledig kunnen afstemmen op specifieke behoeften voor het samenvoegen van vaste en mobiele telefonie. Zonder onnodige technische complexiteit, grote financiële investeringen en, zeer belangrijk, zonder concessies te hoeven doen aan de spraakkwaliteit. Het nieuwe LTE-Advanced 4G netwerk van Tele2 biedt binnenkort de mogelijkheid voor spraak over 4G (VoLTE). Onze klanten zijn dan altijd verzekerd van HD-spraakkwaliteit.”

Mobile Connect integreert eenvoudig vaste en mobiele telefonie via de eigen telefooncentrale. De oplossing maakt een verbinding tussen vrijwel iedere bestaande telefooncentrale en elk type mobiele telefoon. Zowel de vaste als de mobiele communicatie loopt op deze manier via een centrale. Medewerkers hebben bovendien op iedere plek controle over instellingen, zodat zij optimaal bereikbaar zijn, terwijl het beheer van de functionaliteiten, routering en regels wel centraal blijft plaatsvinden. Omdat alle gesprekken tussen medewerkers en vestigingen zijn inbegrepen, kan met Mobile Connect bovendien aanzienlijk bespaard worden op de telefoniekosten.

De lancering van Mobile Connect wordt ondersteund met de communicatiecampagne Tele2in1 waarbij alle vast-mobiele telefoniediensten onder de aandacht worden gebracht.

150602 Tele2-in-1 Wij geven bedrijven een boost