Uitbreiding tv-pakket Tele2 met Ketnet, 24Kitchen en FOXlife

Vanaf 30 januari wordt het zenderpakket voor alle tv-abonnees van Tele2 uitgebreid met twee zenders: Ketnet en 24Kitchen. Klanten met een Pluspakket kunnen vanaf vandaag ook kijken naar FOXlife. Deze uitbreiding is een van de eerste van stappen die Tele2 in de komende maanden neemt, om het aanbod op het gebied van internet, vaste telefonie en televisie nog beter te laten aansluiten op de behoefte van Nederlandse consumenten. Met de toevoeging van deze nieuwe zenders komt het totale standaard aanbod op 49 zenders, het Pluspakket bestaat inclusief FOXlife uit 24 zenders.

De afgelopen jaren is het kijkgedrag en de bijbehorende behoefte van klanten drastisch veranderd. De traditionele avond zappen langs de programma’s die op dat moment worden uitgezonden, behoort steeds meer tot het verleden. Met series, films of opgenomen programma’s stelt men steeds meer de eigen, ideale tv-avond samen. Kort geleden verbeterde Tele2 ook al haar aanbod en de gebruiksvriendelijkheid van de eigen On Demand-videotheek.

Uit de vele vragen van klanten bleek de populariteit van culinaire tv-programma’s steeds meer toe te nemen. Met 24Kitchen kunnen Tele2 klanten zich nu op ieder moment laten inspireren door de beste binnen- en buitenlandse chef-koks. De toevoeging van FOXlife aan het pluspakket, is een grote aanwinst voor de liefhebbers van series. De zender zendt een groot aantal Amerikaanse topseries uit zoals Trueblood, Being Human en Nip/Tuck.

Tele2 levert ruim 380.000 Nederlandse huishoudens internet, vaste telefonie en/of televisie via DSL of glasvezel. In 2005 was Tele2 de allereerste aanbieder in Nederland die een gecombineerd abonnement introduceerde voor telefonie, internet en TV. Inmiddels kiest het overgrote deel van de Nederlanders voor dergelijke gecombineerde pakketten. Tele2 werd kort geleden door de onafhankelijke website Internetten.nl bekroond met de eerste prijs in de categorie beste prijs/snelheidsverhouding voor internetabonnementen.

package-tv-internet-bellen-right