Tele2 verzorgt vaste telefonie KLM

De komende drie jaar verzorgt Tele2 al het inkomende en uitgaande vaste telefonieverkeer en de openbare nummers van KLM. In de komende maanden worden ruim 18.000 vaste lijnen van de grootste Nederlandse luchtvaartmaatschappij overgezet naar het netwerk van Tele2.

Fedor Hoevenaars, Tele2’s directeur voor de zakelijke markt: “Ondanks dat wij al jaren grote organisaties uit het bedrijfsleven en de overheid bedienen, blijft het bijzonder om een van de bekendste bedrijven van ons land te mogen aansluiten en de 32.000 medewerkers en honderdduizenden klanten met elkaar in verbinding te brengen.”

Tele2 heeft in de afgelopen zestien jaar veel ervaring opgebouwd met de migratie van klanten naar het eigen nationale glasvezelnetwerk. Hierdoor zijn medewerkers op alle locaties verzekerd van een zorgeloze overgang, klanten zullen geen hinder ondervinden en de operatie van de luchtvaartmaatschappij kan zonder onderbreking doorgaan.