Tele2 levert bits bij smakelijke bites

Wat doet Tele2 tussen topchefs en de beste sommeliers van Nederland op Taste of Amsterdam. Het is niet de eerste plek waar je een telecomprovider verwacht. Maar van 15 tot en met 18 mei is Tele2 te vinden op het culinaire festival in het Amstelpark in Amsterdam. Niet om bezoekers een nieuw abonnement in de maag te splitsen of het nieuwste mobieltje aan te smeren. Maar om alle aanwezigen te laten proeven van razendsnel mobiel internet en persoonlijke service. En vooral om inspiratie op te doen.

Net als de toprestaurants die tijdens Taste acte de présence geven, kan Tele2 ook niet jarenlang dezelfde gerechten voorschotelen aan haar klanten. Daarom zijn wij elke dag bezig om onze menukaart nog lekkerder te maken. Niet door een saaie stamppot op te leuken met wat vergeten groente of oude wijn in nieuwe zakken. Maar door dingen anders te doen. Door op zoek te gaan naar de smaak van haar klanten, wat zij lekker vinden en waar zij over een tijdje trek in hebben.

Hier komt Tele2 niet achter als wij ons de hele dag opsluiten in onze keuken. Dus gaan we op pad en waar kun je dan beter staan dan op Taste of Amsterdam? Hier kun je lekker over smaak twisten!

Tafeltje voor (Tele)2
Tele2 heeft een hele bijzondere tafel gedekt voor fijnproevers. Naast de letterlijke culinaire ontdekkingsreis langs alle restaurants op het Taste-terrein, neemt Tele2 bezoekers binnen een handomdraai mee over de hele wereld en verderder. Eten op de Chinese Muur, midden op Times Square of genieten van een lekker glas wijn op de maan. Het kan met de bijzondere selfies op de Tele2 stand.

A Taste of Tele2 Day1 impressie

Vier dagen lang kunnen de bezoekers moeiteloos hun culinaire ontdekkingen op het Taste terrein delen met de rest van de wereld via het draadloze netwerk. En voor mensen die een vraag of probleem hebben met een van de Tele2 gerechten, staat Tele2 klaar om ze gelijk te helpen.