Tele2 gaat verder, verderder

Tele2 start een nieuwe communicatiecampagne. De commercial is vanaf vandaag te zien in bioscopen door heel Nederland, via verschillende social media kanalen en vanaf zondag 2 maart op televisie. Tele2 staat al sinds haar oprichting bekend om lage tarieven, een belangrijke factor om succesvol te zijn in de telecommarkt. Maar Tele2 gaat verderder om hun klanten precies te geven wat zij nodig hebben, voor minder. En dat laat Tele2 nu aan heel Nederland weten.

Ernst Jan van Rooijen, CEO Tele2 Nederland: “De telecomindustrie zit vol beperkingen voor klanten, bijvoorbeeld met buitenbundelkosten, ingewikkelde contracten en ga zo maar door. Ik besef dat wij het zelf de afgelopen jaren ook niet makkelijker hebben gemaakt. Klanten zien hun provider als een soort noodzakelijk kwaad. Wij zijn ervan overtuigd dat wij dit anders kunnen doen. Met keuzevrijheid, eenvoudige en heldere tarieven en zonder verrassingen. Dat dit werkt blijkt al uit onze mobiele abonnementen, klanten bepalen zelf wat ze nodig hebben en wat niet. Met dit simpele idee zijn we al twee jaar de snelst groeiende mobiele aanbieder. Maar wij dagen onszelf uit om het elke dag beter te doen voor iedereen. “Met minder nemen wij in ieder geval geen genoegen.”

Cilesta van Doorn, Directeur Brand & Communication Tele2 Nederland: “In de afgelopen jaren hebben wij in Nederland met Tele2 een sterk prijsvechtersmerk gebouwd. Maar een positionering als prijsvechter alleen is niet meer goed genoeg. Begrijp me niet verkeerd; prijs blijft ontzettend belangrijk, dat zit in onze genen. Maar Tele2 doet nog zo veel meer waar slechts weinig mensen zich tot nu toe van bewust waren. We bieden niet alleen het goedkoopste alternatief, maar juist service, kwaliteit en flexibiliteit zijn ongelofelijk belangrijk voor hetgeen onze klanten nodig hebben; makkelijk, snel en voordelig communiceren. Als we hen dat bieden, voor minder, kunnen we heel Nederland over de streep trekken. De ambitie en toewijding om dit waar te maken zijn het hart van onze nieuwe campagne.”

Ons verhaal in beelden in plaats van woorden? Bekijk het hier!

We houden contact!

STILL-COMMERCIAL