Raymond Perrenet nieuwe directeur consumentenmarkt bij Tele2

Vanaf begin april versterkt Raymond Perrenet het management team van Tele2 Nederland als nieuwe directeur voor de consumentenmarkt. Tele2 levert mobiele diensten aan ruim zeshonderdduizend consumenten en voorziet bijna vierhonderdduizend huishoudens van pakketten met een combinatie naar keuze van vaste telefonie, internet en televisie. De afgelopen acht kwartalen was Tele2 de snelst groeiende mobiele aanbieder in Nederland.

Ernst Jan van Rooijen, CEO Tele2 Nederland: ”Wij zijn ontzettend blij dat wij Raymond bij Tele2 mogen verwelkomen. Er liggen grote kansen voor Tele2 in de consumentenmarkt, Raymond’s ervaring in de telecom industrie zal van grote waarde zijn bij het realiseren van onze groeiambitie in de komende jaren.”

Perrenet heeft sinds de start van zijn carrière in 1996 veel ervaring opgebouwd in de telecomindustrie. Eerst als management consultant bij verschillende opdrachtgevers en sinds 2001 binnen Deutsche Telekom waar hij meerdere functies had op het gebied van finance, marketing en strategie. “De combinatie van het eigen vaste netwerk met een splinternieuw 4G-netwerk in heel het land biedt Tele2 enorme kansen,” aldus Raymond Perrenet, “Ik kijk er enorm naar uit om aan de slag te gaan en de klantengroei van de afgelopen kwartalen voort te zetten en verder uit te bouwen.”

140401 Raymond Perrenet Tele2 directeur voor de consumentenmarkt