Nooit meer onverwachte kosten met nieuw mobiel abonnement

Tele2 lanceert op 12 februari aanstaande een nieuw mobiel abonnement, NonStop. Hiermee geeft Tele2 haar klanten volledige controle over de kosten van het abonnement. Onbeperkt bellen en SMS-en naar vaste en mobiele nummers in Nederland in combinatie met een internetbundel variërend tussen de 200Mb tot 4Gb per maand. NonStop bevat geen buitenbundelkosten, als de internetbundel voor het einde van de maand op is, kan de klant eenvoudig eenmalig extra internettegoed bestellen om te voorkomen dat de internetsnelheid wordt verlaagd. Klanten hebben keuze uit vijf extra internetbundels tussen de 50Mb en de 1Gb. Het nieuwe abonnement geeft Tele2 klanten volledige inzicht in de opbouw van de kosten van hun abonnement. Onbeperkt bellen en SMS-en in Nederland voor € 12,50 per maand, mobiel internet vanaf € 5,00 per maand en een toestel vanaf €7,50 per maand.

NonStop SIM-kaart wikkel

Geen verrassingen in de maandelijkse kosten
Het nieuwe NonStop abonnement is samengesteld op basis van de terugkoppeling van de klanten van Tele2. Onder andere in de online community geven zij aan dat er naast keuzevrijheid in het samenstellen van hun abonnement, ook vooral behoefte is aan inzichtelijkheid in de maandelijkse kosten. Door de combinatie van onbeperkt bellen en SMS-en, geen buitenbundelkosten en een duidelijk maandelijks tarief voor de levering van een toestel als onderdeel van het abonnement, voorkomt Tele2 verrassingen voor haar klanten.

Nooit meer een stukje maand over aan het einde van mijn internetbundel
Het gebruik van mobiel internet verschilt bij de meeste mensen van maand tot maand. Mocht het verbruik in een maand hoger zijn dan verwacht, dan voorkomen de nieuwe abonnementen van Tele2 ongewenste buitenbundelkosten. Als de maandelijkse bundel bijna op is, kan per sms makkelijk extra internet worden besteld om te voorkomen dat de internetsnelheid wordt verlaagd. Afhankelijk van het verwachte verbruik in de resterende dagen van de maand kan de klant kiezen uit vijf verschillende bundels vanaf 50Mb tot 1Gb en variërend in prijs tussen de €1,00 en €10,00. De volgende maand heeft de klant weer zijn normale tegoed. Tele2 klanten kunnen voortaan dus eindeloos mobiel internetten, whatsappen, fanatiek Facebooken en chatten zonder zich zorgen te hoeven maken over extra buitenbundelkosten.

Overzicht abonnementskosten